shaylo 0 Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 Witam. Posiadam drukarkę wielofunkcyjna hp, niestety nie mogę teraz powiedzieć modelu bo spieszyłem się. Potrzebowałem przed wyjściem pilnie dokument wydrukować, niestety moja drukarka drukuje tylko na kolorowo lub w skali szarości... Próbowałem z poziomu ust wyczyścić tusze i wyrównać ale nie pomogło... Dziwne to wszystko jest bo drukarka jest nowa i ma dopiero ok 2 miesiące temu. Nie wiem też czy tusz może tak szybko wysychać, ale np kolorowy użyłem jeden raz W życiu w momencie ustawiania drukarki pierwszy raz 2 miesiące temu, zaś na czarno ok 2 tygodnie temu... Co mogę zrobić przed konieczna wymiana tuszu, bo to jest chore..., i czy tuszowi który ewentualnie zeschnal podlega gwarancja? Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 Atramentowki maja to do siebie ze tusze lubia z czasem zasychac po dluzszym nieuzytkowaniu.Zasada jest taka zeby raz na jakis czas cos wydrukowac (2,3 tygodnie).Z tego co sie orientuje to drukarki HP maja zintegrowana glowice z kardridzem - w razie zaschniecia tuszu po prostu wymieniasz pojemnik na nowy i wszystko powinno dzialac. Sprobuj wyciagnac ten czarny tusz i wloz go jeszcze raz do drukarki - moze to cos pomoze. Skoro drukarka jest nowa to pewnie masz pojemniki z tuszem startowe o mizernej wydajnosci - sprawdz w ustawnieniach drukarki poziom tuszu (czarnego jak i kolorowego) bo moze sie okazac ze ten czarny kolor sie po prostu skonczyl. Cytuj Link to post Share on other sites
shaylo 0 Napisano 6 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 (edytowane) Sprawdzę. Poziomy tuszu w sumie rano też sprawdziłem, ale oba są na full. Jakby się okazało że jednak zaschnal to ponawiam pytanie czy on wtedy podlega gwarancji? Edytowane 6 Kwietnia 2020 przez shaylo Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 6 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2020 Nie orientuje sie w tej kwestii - nigdy nie mialem do czynienia z zaschnietymi tuszami w mojej drukarce HP. Najprosciej bedzie jak napiszesz albo zadzwonisz do suportu HP. Cytuj Link to post Share on other sites
Teshi 54 Napisano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Sprawdzę. Poziomy tuszu w sumie rano też sprawdziłem, ale oba są na full. Jakby się okazało że jednak zaschnal to ponawiam pytanie czy on wtedy podlega gwarancji? "Oryginalna głowica drukująca zainstalowana w drukarce objęta jest gwarancją ważną 1 rok od momentu zakupu drukarki, bez względu na zalecaną najpóźniejszą datę instalacji. Głowice drukujące HP 841 - objęte gwarancją na rok od daty instalacji lub 10 000 ml." - taki przykład nie podałeś jaki model drukarki więc wróżę z fusów. Ale troszkę rozjaśnia Ci to sytuację. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.