Skocz do zawartości

Kręcenie GTX 960 4GB od GIGABYTE


Recommended Posts

Hejka Ludziska.

Od ostatnich Aktualizacji w Destiny 2 zauważyłem spadek fps, normanie miałem stabilne 75fps (monitor IIyama G-Master GE2288hs) teraz spadki rzędu 20 fps w lokacjach w których przed aktualizacjami było stabilnie. 

Zacząłęm się bawić Afterburnerem, podbiłem takt. rdzenia o 160Mhz, było w miarę stabilnie (trzymało 75fps i dobijało do 60 stopni). Lecz zaczęło wywalać przy bardzo intensywnych walkach grę (błąd: broccoli - czyli błąd dotyczący złego renderu obrazu, głownie karty).

AfterBur.png

 

Wywnioskowałem iż  jest to wina braku podbicia napięcia. Z racji na to iż nie chciałbym rezygnować z 75 fps, chciałbym podbić do około 200Mhz na rdzeniu oraz około 300Mhz na pamięci, stawiam do was pytanie.

Jak to kręcić? Ile dać na Core Voltage? Czy zwiększyć maksymalnie power limit?

Jak kierować się aby ustabilizować kartę?

Nie znam się na kręceniu kart graficznych, a z prockami nie mam problemu.

 

 

 

Procesor: I5 6600K 4,5 Ghz (Stabilny)

Płyta głowna: MSI z170A Gaming Pro

PSU: ThermalTake Smart Se 530W

 

Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim daj power limit na max. Jak to nie pomoże to podbij napięcie o 25mV albo 50mV od razu. Pamiętaj o monitorowaniu temperatur bo jedno i drugie ją podwyższy - bezpieczny zakres to na ogół do 75st. W afterburnerze bez modyfikowania biosu nie uszkodzisz karty, co najwyżej skrócisz jej żywot. Chyba że się ma złoma co na stocku się gotuje

Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim daj power limit na max. Jak to nie pomoże to podbij napięcie o 25mV albo 50mV od razu. Pamiętaj o monitorowaniu temperatur bo jedno i drugie ją podwyższy - bezpieczny zakres to na ogół do 75st. W afterburnerze bez modyfikowania biosu nie uszkodzisz karty, co najwyżej skrócisz jej żywot. Chyba że się ma złoma co na stocku się gotuje

Ok, zobaczę jak pójdzie.

 

Co tu kręcić jak GPU mocno okrojony, szyna pamięci 128bit.

Szkoda zachodu.