Skocz do zawartości

Podkręcanie i7 2700k


Recommended Posts

Witam Wszystkich , jestem nowym użytkownikiem tego forum i z góry mówię , że jestem zielony w temacie ale myślę , że z Wasza pomocą uda mi się osiągnąć wyznaczony cel :P . 

Do sedna , planuje podkręcić I7 2700K aczkolwiek nie za bardzo wiem jak , próbowalem coś poustawiać według instrukcji na youtube ale bez większych sukcesów bo to stary sprzęt , filmy były sprzed 7 lat i różnił się bios jak i opcje w nim. Komputer głownie do CS GO , chciałbym osiągnąć jakiś stabilny wynik. Potrzebował bym abyście mnie nakierowali co pozmieniać i pomóc z napięciami itd. Bios zaktualizowany , najnowszy wersja 4105. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

 

Płyta Asus P8Z68 V LX

Ram 4x2GB 1333

Chłodzenie Silentium Spartan 3 

GPU 1060 6 gb

Zasilacz  COOLER MASTER G650M 

Link to post
Share on other sites

Goła sekcja zasilania na płycie i chłodzenie z dolnej półki, więc za bardzo nie poszalejesz niestety. Mimo wszystko jakieś 4,2-4,3 ghz powinno być do zrobienia.

Porób zdjęcia biosu z zakładki AI Tweaker i Advanced, wrzuć np. na imgur i podaj linki. Zainstaluj HWiNFO i OCCT.

 

 

Komputer głownie do CS GO

W cs:go to bez podkręcania powinieneś mieć ponad 200 fps

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dobrze , po 19 wrzuce bo jeszcze jestem w pracy.  Przymierzam sie pod monitor 144 hz ale teraz momentami mam spadek do 130fps i nie ma jak narazie sensu. Chciałem pójść w Ryzena ale teraz dużo wydatków i stwierdziłem , że trzeba bawić sie z tym co jest. Nie chciałem juz inwestować w ten sprzęt aczkolwiek zastanawiam się nad chłodzeniem bo to zawsze sie przyda , fortis może grandis? Co myślisz? I na przykład jakieś hyperx 1600 2x8GB?

Link to post
Share on other sites

Takie nagłe krótkie spadki fps mogą być faktycznie spowodowane przez wolny ram. Jakbyś chciał to mam na sprzedaż akurat 2x4gb:

http://forum.benchmark.pl/topic/290954-ram-ddr3-mushkin-2x4gb-2400mhz-cl11/?do=findComment&comment=2675365