hydraxx 0 Napisano 20 Marca 2020 Udostępnij Napisano 20 Marca 2020 Witam,Laptop Samsung 900x, Windows 10 (zaktualizowany z 7). Początkowo myszki działały. Korzystałam z myszki bezprzewodowej USB, nagle przestała być widoczna. Myszka sprawna, działa na innym laptopie. Nie udało mi się rozwiązać problemu, porzuciłam temat. Po paru miesiącach kupiłam myszkę przewodową licząc na to, że zadziała. Komputer w ogóle jej nie wykrywa, myszka się nie świeci. Działa pod innym laptopem. Szukałam rozwiązania w całym internecie, ale w większości nie rozumiem poleceń. Tak wygląda zrzut menadżera urządzeń. Laptop jest pożyczony, więc nie bardzo wiem co się na nim wyprawia. Ma dwa gniazda USB, w żadnym myszka nie działa, ale działa inny podłączony sprzęt - telefon, dysk zewn. Proszę o pomoc Cytuj Link to post Share on other sites
Leminairre 515 Napisano 22 Marca 2020 Udostępnij Napisano 22 Marca 2020 Początkowo myszki działały. Problem rozpoczął się po zaktualizowaniu systemu? Zrzut ekranu zrobiłaś z podpiętą myszą? Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 22 Marca 2020 Udostępnij Napisano 22 Marca 2020 Oczywiscie pytam tak tylko dla formalnosci czy przy normalnym korzystaniu z komputera cale te "drzewko" w menedzerze urzadzen masz zwiniete ? Cytuj Link to post Share on other sites
hydraxx 0 Napisano 23 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2020 Problem rozpoczął się po zaktualizowaniu systemu? Zrzut ekranu zrobiłaś z podpiętą myszą? Szczerze mówiąc nie pamiętam czy to było po aktualizacji nie zwracałam na nie szczególnie uwagi. To było kilka miesięcy temu, nawet nie pamiętam dokładnie kiedy. Tak, zrzut zrobiony z podpiętą. Komputer w ogóle na nią nie reaguje. Nic się nie zmienia w tym drzewku. Oczywiscie pytam tak tylko dla formalnosci czy przy normalnym korzystaniu z komputera cale te "drzewko" w menedzerze urzadzen masz zwiniete ? Tak, jest zwinięte. Rozwinęłam te dwie gałęzie, żeby pokazać, że co tam jest. Cytuj Link to post Share on other sites
Leminairre 515 Napisano 23 Marca 2020 Udostępnij Napisano 23 Marca 2020 W sieci znajdziesz wiele wątków, które zawierają opisany problem, mnoga ilość to również problematyczna aktualizacja z W7 do W10, która przysporzyła kłopotów z myszą. Jak to, wygląda w Twoim przypadku? Cytuj Link to post Share on other sites
hydraxx 0 Napisano 23 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Marca 2020 W sieci znajdziesz wiele wątków, które zawierają opisany problem, mnoga ilość to również problematyczna aktualizacja z W7 do W10, która przysporzyła kłopotów z myszą. Jak to, wygląda w Twoim przypadku? Problem nie pojawił się przy aktualizacji do Win10. Było to raczej już po tej aktualizacji. Wiem, że jest dużo wątków, wiele godzin poświeciłam na czytanie ich, ale nie pomogło w tym przypadku odinstalowanie/zaktualizowanie sterowników do portów USB ani zrestartowanie komputera, a pozostałe wątki były pisane między osobami, które znają się na komputerach lepiej niż ja i często było napisane co należy zrobić, a nie jak - jakieś skomplikowane zmiany w rejestrach, coś w biosie itp. Dlatego w końcu postanowiła poszukać pomocy. Gdzieś przeczytałam, że należy odinstalowywac sterowniki do USB w odpowiedniej kolejności, więc zaczęłam się tym bawić i przy którymś razie, komputer wykrył myszkę jako urządzenie nierozpoznawalne (żądanie deskryptora urządzenia USB nie powiodło się, kod 43). A potem znów jej nie widział. Nawet jeśli problem spowodowała jakaś aktualizacja Win to jak należy go rozwiązać? Nie mam możliwości przywrócenia systemu do stanu sprzed aktualizacji. Jest w ogóle jakaś inna opcja poradzenia sobie z tym? Całkowity format? Przywrócenie ustawień domyślnych? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.