Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam. Posiadam następujący zestaw:

 

CPU: Intel Core i5 8400 2.80GHz

 

Płyta główna: Gigabyte H310M DS2

 

Zasilacz: Chieftec iArena 500W

 

GPU: Gainward GeForce GTX 1060 3GB GDDR5

 

RAM: Silicon Power DDR4 2133 CL15 8GB

 

Dysk: 2x SSD

 

Który z podzespołów w moim komputerze najbardziej powoduje spadki fpsów w FHD w grach? Nawet w takim CS:GO potrafią być nieprzyjemne skoki z 144 do 90 i nawet niżej. Podejrzewam, że grafika jest problemem ale nie znam się zbytnio na tym dlatego proszę o porady. Mogę wydać 1000 zł na upgrade i ewentualnie naciągnąć budżet.

Edytowane przez avira
Link to post
Share on other sites

Ram jest w jednej kości.

No to masz odpowiedź. Przy takiej grze jak CS:GO największą różnicę będzie robić właśnie przepustowość pamięci RAM. Najlepiej, żebyś zaopatrzył się w drugą identyczną do pracy w dual channel, albo nawet lepiej zmienił obecny RAM na coś pokroju 2x4 bądź 2x8 z taktowaniem 2400-2666MHz.

Edytowane przez CrisPell
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dziękuje za informacje. Czyli ram który ja posiadam może powodować spadki FPS? Podejdzie ten Crucial 16GB (2x8GB) 3000MHz CL15 Ballistix czy celować w coś tańszego z niższą częstotliwością? No i zastanawiam się co robić z kartą, odpuścić na razie czy zmieniać, no i czy jeżeli bym zmienił na te wyżej proponowane czyli gtx1660s albo gtx 1070 to odczuje duży wzrost wydajności? Póki co nie gram jakoś dużo ale w bliskiej przyszłości zamierzam ogrywać te nowsze tytuły dlatego myślę o modernizacji, a jak dzisiaj testowałem CS:GO i miałem takie spadki to mój entuzjazm trochę opadł.

Edytowane przez avira
Link to post
Share on other sites

 

 

Podejdzie ten Crucial 16GB (2x8GB) 3000MHz CL15 Ballistix czy celować w coś tańszego z niższą częstotliwością?

 

Pójdzie