kuciapa1990 0 Napisano 3 Marca 2020 Udostępnij Napisano 3 Marca 2020 Witam, posiadam ruter TP Link TL-WR1043ND v1. Ruter posiadam od dobrych kilku lat i nigdy mnie nie zawodził, aż do teraz. Problem jest taki, że ruter zrywa połączenie z siecią lub wogole nie mogę się do niego podłączyć (wyskakuje komunikat, że podałem błędne hasło). Taki problem zdarza się kilka razy dziennie i trwa po kilkadziesiąt minut. Później wszystko znowu działa. Dodam jeszcze, że na komputerze podłączonym do rutera po LAN nie występują żadne problemy, internet działa sprawnie cały czas. Może ktoś spotkał się z taką dziwną usterką. Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 3 Marca 2020 Udostępnij Napisano 3 Marca 2020 Na moje to czas na wymianę routera. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
40rozbojnik 648 Napisano 4 Marca 2020 Udostępnij Napisano 4 Marca 2020 (edytowane) Parę lat temu miałem podobne objawy na tym modelu. U mnie nic nie pomogło, ale możesz spróbować resetu czy wgrania nowszego firmware'u. U mnie problemy zniknęły po wymianie routera Edytowane 4 Marca 2020 przez 40rozbojnik 1 Cytuj Link to post Share on other sites
kuciapa1990 0 Napisano 5 Marca 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2020 Dobra, w takim razie nabyłem nowy ruter, dzięki za odpowiedzi Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.