Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Kilka Pytań o Światłowodzie

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Koles1337

Koles1337
  • Nowicjusz

• 10 postów

Napisano 25 luty 2020 - 18:16

Witam

Z racji tego że wkrótce będę posiadaczem światłowodu (obecnie w tej kwestii jestem laikiem 20mb neostrada :P) miałbym do was kilka pytań

1. Wyczytałem że zawierając umowę warto wspomnieć o ONT Orange. Lecz nie wiem co to jest i jakie są z tego korzyści (chyba router można własny podpiąć)

2. W kwestii routera jaki byście polecali 300/50 mb/s?

3. W zestawie z umową jest zawarty Funbox 3.0 czy jest wystarczający ?

Pozdrawiam

• 0

#2 cooger

cooger
  • Too old to die young.

• 7874 postów
  • 3DMark 06:666

Napisano 25 luty 2020 - 22:41

ONT jest obowiązkowy. Zakancza swiatlowod. Moze miec wbudowany router.
  • 0

Ekspert działu: Routery i sprzęt sieciowy / Kącik retro komputerów/ Głośniki, słuchawki i urządzenia audio/ Pełne zestawienie Ekspertów

Zanim wyślesz mi PW z linkiem do Twojego postu zastanów się czy naprawdę go nie widziałem.

Za hajper777: "Nie jestem jakimś mega hejterem żeby jarać sie barwą dzwieku do 100% wydajności"

Poszukuję: Abit BH6, TH7, KG7; Asus: A7M. Masz niepotrzebny stary sprzęt komputerowy (min.13 lat)? Napisz PW.

#3 karpior

karpior
  • Amator

• 29 postów

Napisano 27 luty 2020 - 21:50

Z tym ONTem chodzi chyba o to, że Funboxa 3.0 nie da się przestawić w bridge aby użyć swojego routera. Trzeba wtedy się posłużyć DMZ jeśli chce się mieć sieć domową na swoim sprzęcie. Do niedawna chyba można było zażyczyć sobie ONTa bridge'owego ale już nie ma takiej możliwości - wszyscy dostają Funboxa 3.0 (no chyba że chodzi o łącze biznes)

• 0

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1