Skocz do zawartości

Upgrade komputera do dzisiejszych standardów - Potrzebna opinia


Recommended Posts

Serwus, kombinuje nad ulepszeniem swojego zestawu żeby radził sobie w bardziej obciążających grach jak np: Need For Speed Heat albo Borderlands 3 i mam nadzieję również Cyberpunk 2077. Teraz mój zestaw prezentuje się tak:

CPU: Intel Core i5 2500K LGA1155 BOX
Chłodzenie: SilentiumPC Fortis HE1225
RAM: GoodRAM 8GB(2x4GB) 1333MHz CL9
MOBO: ASrock p67 PRO3 (B3)
GPU: AMD RADEON RX 590 Sapphire build
HDD: Seagate 500GB SATA3
PSU: Aerocool Strike-X 500W

 

Miałem zamiar wymienić RAM na Crucial Ballistix Sport LT 16GB (2x8GB) DDR4-3000 CL15 Gray BLS2K8G4D30AESBK, MOBO na MSI B450-A PRO MAX oraz procesor na Procesor AMD Ryzen 5 3600 AM4, tak żeby było przynajmniej 60 FPSów na wysokich ustawieniach, budżet koło 1500 złotych. Nie znam się za dobrze na budowie komputerów (ten mam od brata) więc chciałem zapytać o poradę was internauci, czy nie macie pomysłu na wymienienie jakiejś części ,w podobnej cenie, na lepszą?

Link to post
Share on other sites

Pamięci weź IRDM PRO 3600MHz. Jak długo masz ten zasilacz ? Jaką masz obudowę ?

SSD masz ?

Dlaczego sugerujesz wymianę pamięci? Czy to nie za dużo MHz? 

Zasilacz nie był wymieniany i ma chyba z 10 lat. Obudowa to: I-BOX Classic 6L. Dysk SDD mam i jest to https://proline.pl/dysk-ssd-crucial-mx300-2-5-cali-275gb-sata-iii-p947638

Link to post
Share on other sites

Dlaczego sugerujesz wymianę pamięci? Czy to nie za dużo MHz? 

 

Ryzeny lubią szybki RAM.

 

Zasilacz trzeba wymienić, jego żywot w każdej chwili może się zakończyć po tylu latach. 

 

Jeśli w grę wchodzą tylko nowe części::

 

Processor - Ryzen 5 1600 AF

płyta - MSI B450-A PRO MAX

RAM - GoodRam IRDM PRO 2x8GB DDR4 3600 CL17-19-19

Zasilacz - Seasonic FOCUS GX-550

 

‭1 598‬‬ zł

 

Za dopłatą 100zł. Wydajny procesor na 6 rdzeniach, płyta z dobrą sekcją, szybki RAM, porządny PSU z 10-letnią gwarancją.