Skocz do zawartości

UPS do komputera za 500 zł


Recommended Posts

Cześć, mam wrażenie, że potrzebuję UPS'a do komputera, szukam czegoś do 500 zł jeżeli to możliwe. Nie chodzi mi o to żeby podtrzymywał on pracę komputera ale stabilizował zasilanie które mam do niego doprowadzone, bo w tej chwili prawdopodobnie zdarzają tu się jakieś spadki napięcia (instalacja jest dość stara więc podejrzewam, że moja teoria jest słuszna), objawia się to tym, że komputer się restartuje i nie ma po tym, żadnego śladu w systemie. Czytałem, że do komputera potrzebuję czegoś co na wyjściu będzie miało czystą sinusoidę, nie znam się na tym, więc proszę o pomoc.

Jeżeli moglibyście doradzić co powinienem w tej sytuacji kupić ewentualnie obalić moją teorię na temat problemów z prądem, będę bardzo wdzięczny.

Link to post
Share on other sites

Kupiłem  UPS EVER ECO 700CDS, konkretnie u tego sprzedawcy https://allegro.pl/oferta/ups-ever-eco-700cds-do-co-420w-nowe-aku-sinus-759-8941677116?reco_id=139c697d-532e-11ea-bca5-b02628c85470&sid=1147bbb04b955b96a226cab2e664258d9124ef0862320b2d7366fdd6604cf017 ponad rok temu i jestem zadowolony. Podłączony jest PC i monitor i przy utracie zasilania mam czas na spokojnie zamknąć system. Przy tej mocy UPS-a to ze względu na zapotrzebowanie mojego zestawu nie można uruchomić PC bez zasilania sieciowego.

Link to post
Share on other sites

 

 

UPS PowerWalker VI800SW-SCHUKO w Morele. Pełna sinusoida, 436,69 zł.

 

" czas podtrzymania 5 minut, czas ładowania 7 godzin."  %-) 

 

To jak już wydawać takie kwoty to nie lepiej kupić coś co rzeczywiście można nazwać UPSem?

https://allegro.pl/oferta/zasilanie-awaryjne-pieca-co-ups-pompy-800w-40ah-8566323316

Link to post
Share on other sites