Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Przeglądarka działa wolno, prawdopodobnie po aktualizacji Windowsa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 RonSwanson

RonSwanson
  • Nowicjusz

  • 11 postów

Napisano 09 luty 2020 - 14:56

Problem wygląda tak - pewnego dnia pojawiło się powiadomienie systemowe że aktualizacja jest gotowa i jeszcze tylko trzeba zrestartować kompa. Tak też zrobiłem i od tamtej pory przeglądarka bardzo muli, strony ładują się kilka, kilkanaście sekund, zarówno Firefox jak i Chrome. Inne aplikacje korzystające z neta działają normalnie, wyniki na speedtest też bez zarzutu, więc nie jest to wina łącza. Próbowałem rozwiązania z forum microsoftu, ale pomogło na jeden dzień i później mulenie wróciło  https://answers.micr...be23dda3?page=1

Macie jakieś sugestie co można jeszcze zrobić żeby to działało dobrze?


  • 0

#2 FDSBFDVXC

FDSBFDVXC
  • Amator

  • 38 postów

Napisano 09 luty 2020 - 16:35

Obczaj sobie menedżer zadań,jakie jest zużycie dysku,procesora,ramu.Jakie procesy ciągną i co,być może tam zobaczysz.Być może jest to wina aktualizacji Windowsa,często bywały aktualizacje niby polepszające,a w rzeczywistości spowalniające.


  • 0

Windows 7 zawsze dobry <3


#3 Fix00ser

Fix00ser
  • Pasjonat

  • 978 postów

Napisano 09 luty 2020 - 17:51

Może winne są serwery DNS
https://thecamels.or...est-najszybszy/
https://www.grc.com/dns/benchmark.htm
Profilaktycznie użyłbym ADWCleaner oraz wykonał reset stosu sieciowego.
https://traxter-onli...ym-w-windows-7/
https://spece.it/res...alla-w-windows/

Użytkownik Fix00ser edytował ten post 09 luty 2020 - 17:57

  • 0

#4 030366

030366
  • Podwodny Spawacz Konstrukcji Drewnianych

  • 482 postów
  • 3DMark 06:Ulgowy.

Napisano 10 luty 2020 - 13:29

Spróbuj odinstalować przeglądarkę i zainstalować od nowa. Jak nie pomoże, to porób kopie zapasowa (zakładki, hasła czy czego tam jeszcze nie masz w tych  przeglądarkach) i stwórz nowy (czysty) profil. Nie wiem, czy pomoże, ale zaszkodzić raczej   nie powinno…


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych