Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Rozłączanie internetu Cyfrowego Polsatu.

internet mobilny rozłączanie utrata połączenia

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lazarxx

Lazarxx
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 29 styczeń 2020 - 20:14

Witam, mam internet mobilny Cyfrowego Polsatu (Modem: e5573) modem podłączony do komputera poprzez kabel USB i mam następujący problem. Gdy gram w jakąkolwiek grę (np. cs:go) to internet raz na jakiś czas tak jakby przestaje działać na ok. 7/8 sekund a następnie znów wraca i działa normalnie. Takie coś dzieje sie tylko gdy gram. Jak korzystam z internetu normalnie (np. Oglądam filmiki na yt lub przeglądam fb) takie coś nie ma miejsca. Dzieje się to bardzo często podczas grania, w ciągu jednego meczu ok. 30 minutowego potrafi mnie wyrzucić 10 razy. Są na to jakieś rady? Zauważyłem, że gdy mnie znów łączy z internetem podczas gry ping i utrata pakietów jest bardzo wysoka i szybko spada do normalnych wartości (tak jakby gwałtowny skok pingu oraz utraty pakietów na krótki czas, ale nie musi być to trafna sugestia z mojej strony) Z góry dziękuje za pomoc


  • 0

#2 chrisplbw

chrisplbw
  • Nałogowiec

  • 1825 postów

Napisano 29 styczeń 2020 - 20:58

był już chyba podobny temat z tym modemem.

Jeśli masz Windows10 to:

1) Sprawdź w miarę możliwości w innym kompie

2) spróbuj zainstalować sterownik ręcznie przez Menadżera Urządzeń

3) wymiana modemu na w pełni kompatybilny z Win10


Użytkownik chrisplbw edytował ten post 29 styczeń 2020 - 20:59

  • 0

AMD FX8350 4.0GHz@4.7GHz, Gigabyte GA990FXA-UD5, Gigabyte Aorus RX580 8GB, Kingston HyperX Beast 1888 2x4 GB, Fortis 3 (Enermax TB Silence UCTB12P x2)+Kryonaut, Corsair RM550x 550W 80+Gold, Armis AR7X TG RGB,  WD Blue 1TB, Lepa by Enermax BQL.Quiet PWM Bluex2. Motospeed V30, P10 Lite


#3 Lazarxx

Lazarxx
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 29 styczeń 2020 - 21:06

był już chyba podobny temat z tym modemem.

Jeśli masz Windows10 to:

1) Sprawdź w miarę możliwości w innym kompie

2) spróbuj zainstalować sterownik ręcznie przez Menadżera Urządzeń

3) wymiana modemu na w pełni kompatybilny z Win10

 

Tylko, że połączenie zrywa się tak jakby całkowicie z tym modemem (nie wiem jak to powiedzieć) nie ma internetu w modemie. Nie tylko w komputerze ale też i na telefonie i na innych urządzeniach mobilnych 


  • 0

#4 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10899 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 29 styczeń 2020 - 22:01

Dzwoniłeś do Polsatu i przedstawiałeś problem?


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#5 Lazarxx

Lazarxx
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 29 styczeń 2020 - 22:25

Dzwoniłeś do Polsatu i przedstawiałeś problem?

 

Tak, dzwoniłem. Powiedzieli, że nie da sie z tym nic zrobić i jedyne co mogę zrobić to zgłosić reklamacje 


  • 0

#6 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10899 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 30 styczeń 2020 - 08:32

To myślę, że powinieneś zgłosić...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#7 benutzer

benutzer
  • Nałogowiec

  • 1949 postów

Napisano 31 styczeń 2020 - 08:16

Generalnie na podstawie tych informacji niczego nie można wywnioskować. Mobilne routerki z bateryjką nadają się do okazjonalnego korzystania z internetu a nie jako łącze podstawowe.

 

Na początkek proponuję:

1. Sprawdzić jakie masz transfery i jakość sygnału?

2. Sprawdź na innym komputerze.

3. Sprawdź jak to działa przez WiFi.

4. Ile masz kilometrów do BTS?

5. Może masz słaby sygnał i modem przełącza się na inny nadajnik?

6. Czy tak się dzieje o każdej porze dnia czy tylko wieczorem?

7. Sprawdź na innym routerze, jak nie masz, to pożycz, ewentualnie przełóż kartę SIM do telefonu i zrób router z telefonu.

 

Najlepiej zainwestować w router stacjonarny. Jeśli dalej będą problemy, to jeszcze w antenę. A jak się nie poprawi, to idzie wiosna, kup rower i odpuść granie. Frajda taka sama a problemów mniej.


  • 0

PC1: HP G2 600, i5-6500, 8 GB DDR4, 1TB HDD, Intel HD Graphics 530, power draw 8W - 45W

PC2: PC i5-8500, 16 GB DDR4, Plextor 256M8peGN, 2TB WD Blue, Intel HD Graphics 630, power draw 20W - 90W

Laptop: X240, 8 GB DDR4, 250GB SSD, Intel HD Graphics 4400,

 

 


#8 Lazarxx

Lazarxx
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 4 postów

Napisano 31 styczeń 2020 - 22:26

Generalnie na podstawie tych informacji niczego nie można wywnioskować. Mobilne routerki z bateryjką nadają się do okazjonalnego korzystania z internetu a nie jako łącze podstawowe.

 

Na początkek proponuję:

1. Sprawdzić jakie masz transfery i jakość sygnału?

2. Sprawdź na innym komputerze.

3. Sprawdź jak to działa przez WiFi.

4. Ile masz kilometrów do BTS?

5. Może masz słaby sygnał i modem przełącza się na inny nadajnik?

6. Czy tak się dzieje o każdej porze dnia czy tylko wieczorem?

7. Sprawdź na innym routerze, jak nie masz, to pożycz, ewentualnie przełóż kartę SIM do telefonu i zrób router z telefonu.

 

Najlepiej zainwestować w router stacjonarny. Jeśli dalej będą problemy, to jeszcze w antenę. A jak się nie poprawi, to idzie wiosna, kup rower i odpuść granie. Frajda taka sama a problemów mniej.

 

1. Jestem troche zielony w tych tematach, mógłbyś powiedzieć jak to się sprawdza?

2. Sprawdzałem i jest to samo, internet nie działa na kazdym urządzeniu

3. Na Wi-Fi dzieje sie to samo

4. Do BTS-a mam ok. 6 km

5. Być może, ale nie wiem jak sprawdzić jaki mam sygnał niestety : / 

6. Dzieje sie to tylko w dzień, wieczorem mniej wiecej o 23 problemy ustają i jest jak najbardziej ok.

7. Uznam to za ostateczność, może z tymi informacjami co Ci podałem da sie coś zrobic? 

 

Niby tak ale internet jest mi potrzebny bo tak jakby to powiedzieć nie gram tylko i wyłącznie dla "fanu" 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: internet mobilny, rozłączanie, utrata połączenia

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych