Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, przeprowadziłem symulację osiągów w Forza Horizon 4, ale nie wiem jaki parametr jest bardziej istotny. Który z dwóch wyników jest przyjemniejszy do gry?

 

1.
Cel: 144 FPS
Uzyskano: 101 FPS (zmienne)
Symulacja CPU: 148,8 średnie FPS; 122,1 min. FPS; 183,4 maks. FPS
Renderowanie przez CPU: 106,3; 86,5; 123,0
GPU: 112,9; 95,6; 138,1
Liczba przycięć: 30 <-!
Procent ograniczenia GPU: 12,3
Średnie opóźnienie: 31,0ms

2. Polecany przez automatyczny wybór.
Cel: 72 FPS
Uzyskano: 72 FPS (stałe)
Symulacja CPU: 158,1; 126,5; 200,9
Renderowanie przez CPU: 118,3; 94,6; 139,0
GPU: 113,3; 97,3; 137,2
Liczba przycięć: 1
Procent ograniczenia GPU: 99,6
Średnie opóźnienie: 59,5ms

Czy mógłby ktoś ponadto wyjaśnić za co odpowiadają poniższe składowe i jakie wnioski można wyciągnąć po ilości klatek tj. czy GPU w obu celach FPS było tym słabszym ogniwem?:
c) Symulacja CPU
d) Renderowanie przez CPU
e) GPU
f) Liczba przycięć
g) Procent ograniczenia GPU
h) Średnie opóźnienie

Moje przypuszczalne odpowiedzi:
ad.c. ilość FPS z samymi klatkami dynamicznego obrazu?
ad.d. ilość FPS udanego przerysowania sceny 3D na ekran monitora?
ad.e. ilość FPS z samymi klatkami statycznego obrazu?
ad.f. Średnia na sekundę? Stuttering jest chyba rzędu milisekund, bo nie jest nadto widoczny.
ad.g. Wyższy % wpływa negatywnie na FPS? Stopień marnowania się potencjału?
ad.h. Od wciśnięcia klawisza do wyświetlenia sceny na ekranie? Do ilu jest norma?

Edytowane przez Polandro
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...