Polandro 0 Napisano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2020 (edytowane) Witam, przeprowadziłem symulację osiągów w Forza Horizon 4, ale nie wiem jaki parametr jest bardziej istotny. Który z dwóch wyników jest przyjemniejszy do gry? 1.Cel: 144 FPSUzyskano: 101 FPS (zmienne)Symulacja CPU: 148,8 średnie FPS; 122,1 min. FPS; 183,4 maks. FPSRenderowanie przez CPU: 106,3; 86,5; 123,0GPU: 112,9; 95,6; 138,1Liczba przycięć: 30 <-!Procent ograniczenia GPU: 12,3Średnie opóźnienie: 31,0ms2. Polecany przez automatyczny wybór.Cel: 72 FPSUzyskano: 72 FPS (stałe)Symulacja CPU: 158,1; 126,5; 200,9Renderowanie przez CPU: 118,3; 94,6; 139,0GPU: 113,3; 97,3; 137,2Liczba przycięć: 1Procent ograniczenia GPU: 99,6Średnie opóźnienie: 59,5msCzy mógłby ktoś ponadto wyjaśnić za co odpowiadają poniższe składowe i jakie wnioski można wyciągnąć po ilości klatek tj. czy GPU w obu celach FPS było tym słabszym ogniwem?:c) Symulacja CPUd) Renderowanie przez CPUe) GPUf) Liczba przycięćg) Procent ograniczenia GPUh) Średnie opóźnienieMoje przypuszczalne odpowiedzi:ad.c. ilość FPS z samymi klatkami dynamicznego obrazu?ad.d. ilość FPS udanego przerysowania sceny 3D na ekran monitora?ad.e. ilość FPS z samymi klatkami statycznego obrazu?ad.f. Średnia na sekundę? Stuttering jest chyba rzędu milisekund, bo nie jest nadto widoczny.ad.g. Wyższy % wpływa negatywnie na FPS? Stopień marnowania się potencjału?ad.h. Od wciśnięcia klawisza do wyświetlenia sceny na ekranie? Do ilu jest norma? Edytowane 25 Stycznia 2020 przez Polandro Link to post Share on other sites
Recommended Posts