Skocz do zawartości

Problem 5700xt


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez FranzMoritz,

Recommended Posts

Witam, mam problem. Mianowicie Poprzednio miałem gigabyte rtx 2060, lecz nie spełniał moich oczekiwań. Zwróciłem go i dopłaciłem do radka 5700xt nitro+ SE. I tu pojawia się problem, Gry przy większych obciążeniach się wysypują, typowy ponoć black screen. Myślałem, że to przez sterowniki, już zacząłem zabierać się za zwrot, ale tak sobie zacząłem, gdybać czy to przypadkiem nie będzie problemu z PSU ( posiadam https://www.x-kom.pl/p/364862-zasilacz-do-komputera-silentiumpc-vero-l2-600w-80-plus-bronze.html). Jestem mega laikiem, dlatego zwracam się po pomoc. 

 

Cały zestaw:

MOBO Aorus Elite B450

CPU 2700x

GPU 5700xt nitro+ SE

ram hyper x 16 gb 3200 mhz

PSU W/W

 

 

Link to post
Share on other sites

W jakich grach pojawia się black screen? Sterowniki najnowsze? 20.1.3?

 

Dobrym pomysłem byłoby wyczyszczenie sterowników po GeForsie, a najlepiej format i instalka na świeżo. Jeśli to nie problem.

COD, Metro Exodus, Borderlands 3. Dodatkowo, lol, w którego sobie pykam wieczorkami działa niestabilnie, skoki od 100 do 144. Sterowniki były czyszczone za pomocą DDU. Aktualne stery radka to zalecane 19.12.2 Czytałem, że ponoć najnowsze są jeszcze bardziej niestabilne, dlatego nie aktualizowałem.

Link to post
Share on other sites

Nie wiem, u mnie wszystko działa, sterowniki 20.1.3. W AMD też nie pracują małpy, żeby kolejne sterowniki były mniej stabilne, nie warto wierzyć we wszystko co się wyczyta w internecie.

 

Jaki monitor? 

 

ja bym zrobił świeżą instalację wszystkiego jeszcze przed zwrotem i zainstalował wszystko najnowsze, default/auto.


co do zasilacza, to nie wiem, niech się fachowcy wypowiedzą, ale mocy na pewno mu nie brakuje.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites