Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Szum, błędy w synchronizacji "Creative Outlier Air Sport"?

Reklamacja Słuchawki Bluetooth Szum

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 mignac19

mignac19
  • Nowicjusz

  • 5 postów

Napisano 02 styczeń 2020 - 00:57

Witam, mam problem ze słuchawkami wymienionymi w tytule. Mianowicie szumią gdy odtwarzają dźwięk. Nie wiem czy każdy model bluetooth tak ma, czy tylko ten model. Czy może, to wada fabryczna i muszę wymienić na nowy model? Dodam też, że występują dość częste błędy w synchronizacji dźwięku i zaczyna przerywać dźwięk czasami nawet na kilka sekund, lub muszę dać pauzę gdy słucham muzyki, chwilę poczekać i znów odtwarzać żeby się uspokoiło. Kolejna wada, którą zauważyłem to minimalne opóźnienie dźwięku co do odtwarzanego obrazu w filmach. Żadne z tych wad nie były wymieniane w recenzjach tych słuchawek, gdy czytałem. Nawet była recenzja od benchmark, też nic o tym nie słyszałem. Co robić? Nie ukrywam że jestem zawiedziony, aczkolwiek słuchawki bardzo fajnie grają... Jak coś to mam telefon "Pocophone F1" który posiada bluetooth 5.0 tak samo jak te słuchawki. Pozdrawiam :)

Użytkownik mignac19 edytował ten post 02 styczeń 2020 - 00:59

  • 0

#2 kombajn

kombajn
  • Nałogowiec

  • 1974 postów
  • Miejscowość:Nowy Sącz

Napisano 02 styczeń 2020 - 06:52

A próbowałeś czy z innym telefonem też są takie problemy? To by ci powiedziało gdzie leży problem po stronie telefonu czy słuchawek.


  • 0

#3 mignac19

mignac19
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 5 postów

Napisano 02 styczeń 2020 - 15:27

Z innymi telefonami to samo. Będę odsyłał. Teraz pozostaje pytanie czy jako zwrot czy jako reklamację z chęcią uzyskania nowego egzemplarzu? Pytam się, ponieważ słyszałem że mogą być problemy ze zwrotem, ponieważ chodzi o kwestie higieny... Co robić ?
  • 0

#4 kombajn

kombajn
  • Nałogowiec

  • 1974 postów
  • Miejscowość:Nowy Sącz

Napisano 02 styczeń 2020 - 16:29

Jeżeli nie minęło jeszcze 14 dni od zakupu to nie będzie żadnego problemu bo wszystko co się kupuje online można do 14 dni oddać


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Reklamacja, Słuchawki, Bluetooth, Szum

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych