Skocz do zawartości

Zestaw za 7k - porady i sugestie


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez kajtek.,

Recommended Posts

Cześć, postanowiłem sobie złożyć kompa na kilka lat. Nie jestem ekspertem, mam wrażenie że jestem na bierząco z technologiami, natomiast nie jestem z zawodu informatykiem, także nie znam sie na hardwarze tak dokładnie.

Złożyłem sobie dzisiaj taki zestaw; https://www.morele.net/inventory/info/49007d16/

Czy czegoś mi tu brakuje? Dodam że klawiature, myszkę, monitor, słuchawki i inne peryferia raczej mam. Może macie jakieś sugestie co do tych komponentów? Może warto poczekać miesiąc bo ceny spadną? Proszę o opinię, pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

I7 9700 w cenie niemalże 9700K, nieopłacalny RAM, kompletnie nieopłacalny SSD gdzie taniej masz 1TB SSD na NVMe, GPU z kiepskim chłodzeniem i w tej kwocie są lepsze modele RTX 2070S jak GB Gaming OC. W cenie Supremo masz lepszego jakościowo Seasonica z 10 letnią gwarancją. Obudowa również budżetowa jaki na PC za 7000zł.

 

 

Brakuje coolera, BOX na i7 9700 - to nie będzie dobrze działać.

Do czego potrzebujesz 32GB RAM, co tu będzie robione poza graniem?

Jaki masz konkretnie monitor, model?

 

Sens zakupu i7 9700 żadna na tle Ryzena 3700X gdzie masz dodatkowe wątki i wydajność w grach ciut niższa.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Właściwie nic nie będzie robione, poza normalnym użytkowaniem typu internet, filmy. Chodzi mi tylko o to abym nie musiał tego komputera za lat 4-5 ulepszać, bo zabraknie ramu itp. Z tego co mi wiadomo gry ze skomplikowaną fizyką korzystają czasami z procesora, ale być może jestem w błędzie. Mój monitor to Samsung SE330.