Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Zestaw za 7k - porady i sugestie

zestaw sugestie opinie

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 liczkos

liczkos
  • Nowicjusz

• 6 postów

Napisano 29 grudzień 2019 - 10:37

Cześć, postanowiłem sobie złożyć kompa na kilka lat. Nie jestem ekspertem, mam wrażenie że jestem na bierząco z technologiami, natomiast nie jestem z zawodu informatykiem, także nie znam sie na hardwarze tak dokładnie.

Złożyłem sobie dzisiaj taki zestaw; https://www.morele.n.../info/49007d16/

Czy czegoś mi tu brakuje? Dodam że klawiature, myszkę, monitor, słuchawki i inne peryferia raczej mam. Może macie jakieś sugestie co do tych komponentów? Może warto poczekać miesiąc bo ceny spadną? Proszę o opinię, pozdrawiam!

• 0

#2 3ndurek

3ndurek
  • Maniak

• 9515 postów

Napisano 29 grudzień 2019 - 14:44

I7 9700 w cenie niemalże 9700K, nieopłacalny RAM, kompletnie nieopłacalny SSD gdzie taniej masz 1TB SSD na NVMe, GPU z kiepskim chłodzeniem i w tej kwocie są lepsze modele RTX 2070S jak GB Gaming OC. W cenie Supremo masz lepszego jakościowo Seasonica z 10 letnią gwarancją. Obudowa również budżetowa jaki na PC za 7000zł.

Brakuje coolera, BOX na i7 9700 - to nie będzie dobrze działać.

Do czego potrzebujesz 32GB RAM, co tu będzie robione poza graniem?

Jaki masz konkretnie monitor, model?

Sens zakupu i7 9700 żadna na tle Ryzena 3700X gdzie masz dodatkowe wątki i wydajność w grach ciut niższa.

• 1

#3 liczkos

liczkos
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

• 6 postów

Napisano 29 grudzień 2019 - 15:31