Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

sklep.allplus.com.pl


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 marcun

marcun
  • Nowicjusz

  • 7 postów

Napisano 18 grudzień 2019 - 12:20

Wiatam, planuję kupić monitor Gigabyte AORUS 27" FI27Q i natrafiłem na tą ofertę:

 https://sklep.allplu...9331806392.html

Pierwszy raz słyszę o tym sklepie a że mają przebitkę o ponad 200 zł względem innych sklepów chciałbym się spytać czy ktoś coś u nich kupował i jakie są wasze wrażenia bo oprócz paru pozytywnych opinii na ceneo nic nie znalazłem.

 
  • 0

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 11000 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 18 grudzień 2019 - 14:21

Przede wszystkim, zadzwoń do nich i zobacz czy odbierają. Wygląda na raczej normalną firmę. Jeśli natomiast nie będziesz się mógł dodzwonić, to olej...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#3 Presidente

Presidente
  • Dyskutant

  • 236 postów

Napisano 18 grudzień 2019 - 18:41

Jak jakiś podejrzany sklep to się bierze paczkę za pobraniem i otwiera przy kurierze


  • 2

#4 40rozbojnik

40rozbojnik
  • Entuzjasta

  • 728 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 18 grudzień 2019 - 18:44

Jak podejrzany sklep to się w ogóle nie bierze i tyle. Przed zapłatą to chyba tylko poczta polska ma opcję sprawdzenia, reszta już po. A jak się zapłaci to po frytkach. Ale proszę bardzo, można brać - jak chce się utopić lub zamrozić parę stówek...
  • 1

#5 Presidente

Presidente
  • Dyskutant

  • 236 postów

Napisano 18 grudzień 2019 - 19:04

Gdzie to jest, że tylko PP ma opcję sprawdzenia? Ja tam zawsze jak kurier przyjeżdża to mówię, że kota w worku nie biorę. Za ziemniaka nie będę płacił. Wtedy oczywiście się zaczyna "Ale ja nie mam czasu", "Zostawiłem żelazko na gazie". No to mówię albo otwieramy albo nie biorę. Rzadko kiedy nie otwierają.


  • 1

#6 KamellotK1

KamellotK1
  • Pasjonat

  • 970 postów

Napisano 19 grudzień 2019 - 17:19

Mhm, 3 razy chciałem odebrać za pobraniem i sprawdzić paczkę. Raz kurier sp*erdolił zanim ją otworzyłem nawet słowa nie wydławił z siebie, bo oczywiście musiałem wcześniej zapłacić bo by mi jej nie dał "jak Pan nie chcesz to wraca do nadawcy". Dwa razy kurier po prostu dostał kasę i tekst typu "nie mam czasu na pierdoły idę sobie, niech Pan to potem zgłasza na infolinię". Fajnych macie kurierów, takich miłych i z czasem ;)


  • 0

CPU: AMD Ryzen 3700X + Noctua NH-U12S chromax.black  |  MOBO: Asus ROG Strix X570-E Gaming  |  RAM: Corsair Vengeance RGB PRO 2x8GB 3200MHz CL16  |  GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Windforce 3X 8G  |  m.2 ADATA XPG SX8200 PRO 256GB  |  

PSU: XFX XTR 650W  |  NZXT H500i + 4xCorsair AF 120mm QE


#7 40rozbojnik

40rozbojnik
  • Entuzjasta

  • 728 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 19 grudzień 2019 - 21:03

W PP jest opcja *sprawdzenie zawartości*, która działa tak jak napisałem. W każdym innym przypadku kurier nie ma prawa wydać towaru przed zapłatą.

Użytkownik 40rozbojnik edytował ten post 19 grudzień 2019 - 21:05

  • 0

#8 Presidente

Presidente
  • Dyskutant

  • 236 postów

Napisano 19 grudzień 2019 - 22:43

Ale mnie to nie interesuje wtedy tak szczerze powiedziawszy :-). No, ale jestem generalnie zdania, że lepiej poszukać czasem promocji, kodów rabatowych niż się bawić w mało znane sklepy
  • 0

#9 40rozbojnik

40rozbojnik
  • Entuzjasta

  • 728 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 20 grudzień 2019 - 08:15

Ale kolego, co tu ma do rzeczy Twoje zainteresowanie? Takie są przepisy i tyle w temacie. Firmy kurierskie mają swoje regulaminy i zazwyczaj umożliwiają sprawdzenie zawartości wyłącznie w przypadku widocznego uszkodzenia opakowania. W innym wypadku odbieraj/podpisuj/płać i spadaj (czyt. użeraj się z Policją i sprzedającym).

 

A co do tematu: nie wiem czy akurat ten sklep jest wałkiem. Mają niby płatności online, podają bez problemu lokalizację, jest w KRS od marca ubiegłego roku. Może i jest ok. Jednakże ja osobiście nie ryzykowałbym zamrożenia czy utraty pieniędzy, nie mówiąc już o gwarancji która może być problematyczna. Tym bardziej że różnica ~200zł na towarze który w zasadzie jest w prawie że identycznej cenie w całej Polsce jest podejrzana.


Użytkownik 40rozbojnik edytował ten post 20 grudzień 2019 - 08:18

  • 0

Ryzen 5 1600, MSI B350 PC MATE, GOODRAM IRDM 2*8GB DDR4 2400MHz@3000MHz, Sapphire RX580 Nitro+ 8GB OC, GOODRAM IRIDIUM PRO 240GB, 4.5 TB Hitachi+Seagate, Chieftec Force Series 650 W, SPC Pax M70 V2


#10 Presidente

Presidente
  • Dyskutant

  • 236 postów

Napisano 20 grudzień 2019 - 13:05

Jak przepisy są na moją korzyść to z nich korzystam, jak nie do końca na moją korzyść to trochę mam je w nosie
  • 0

#11 vikingpl

vikingpl
  • Gaduła

  • 464 postów

Napisano 20 grudzień 2019 - 19:16

Ale po co ryzykować jak możesz na amazon taniej kupić?
A co do kurierów. Prawo przewozowe oraz regulaminy nie zezwalają na otwarcie paczki przed zapłatą. Tyle w temacie. Jak ktoś tego nie rozumie to powinien dorosnąć.
  • 0

#12 Presidente

Presidente
  • Dyskutant

  • 236 postów

Napisano 20 grudzień 2019 - 19:25

Ależ ja to jak najbardziej rozumiem, ale tego nie akceptuję :)


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych