Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Klawiatura nie działa - Acer Aspire E15


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 TomekTK

TomekTK
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 06 grudzień 2019 - 20:55

Witam,

W laptopie Acer Aspire E15 E5-571G-51GL nie działa klawiatura (ani ta z laptopa ani zewnętrzna). Próbowałem instalować sterowniki ale niestety nie przynosi to efektów. W menedżerze urządzeń przy klawiaturze mam taki komunikat:

 

"System Windows nie może uruchomić tego urządzenia sprzętowego, ponieważ jego informacji o konfiguracji (w rejestrze) są niekompletne lub uszkodzone. (Kod 19)

 

Próbowałem przeinstalowywać/odinstalowywać i klawiatura dalej nie działa.

 

Zainstalowałem lansweeper'a korzytając z linku HWiNFO. Tylko nie wiem dokładnie co mógłbym zamieścić z tego programu by pomóc w wyjaśnieniu sprawy.

 

1. - 

2. System operacyjny Windows 8.1 (64 bit)

3. -

4. Windows Defender (tylko)

5. Reinstalacja sterowników nic nie pomogło

6. Ciężko coś więcej dodać bo wracam do tego komputera po rocznej przerwie w użytkowaniu.


  • 0

#2 wodego

wodego
  • Pasjonat

  • 832 postów

Napisano 06 grudzień 2019 - 21:22

Uruchom jakiegoś linuksa live i zobacz czy klawiatura działa.


  • 0

#3 TomekTK

TomekTK
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 06 grudzień 2019 - 21:31

Uruchom jakiegoś linuksa live i zobacz czy klawiatura działa.

Nie mam linuksa live.


  • 0

#4 wodego

wodego
  • Pasjonat

  • 832 postów

Napisano 06 grudzień 2019 - 21:35

Mogę sprzedać za 50zł...

 

Jeśli masz odblokowany dostęp do google, to tam go poszukaj za darmo.


  • 0

#5 TomekTK

TomekTK
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 06 grudzień 2019 - 21:39

Mogę sprzedać za 50zł...

 

Jeśli masz odblokowany dostęp do google, to tam go poszukaj za darmo.

To się pośmialiśmy... 
Czy rozumiesz że nie działa mi tam klawiatura a robienie czegokolwiek instalacja/szukanie jest dość "kłopotliwe"? Chciałbym uniknąć instalacji dodatkowego programu. Zatem jeżeli możesz pomóc to "na linuksie też nie działa".


  • 0

#6 wodego

wodego
  • Pasjonat

  • 832 postów

Napisano 06 grudzień 2019 - 21:43

Do biosa dasz radę wejść? Jak tak, to na odblokowanym google poczytaj co to linuks live.


  • 0

#7 TomekTK

TomekTK
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 06 grudzień 2019 - 22:26

Do biosa dasz radę wejść? Jak tak, to na odblokowanym google poczytaj co to linuks live.

Do biosu mogę wejść. Niestety po ściągnięciu Linux Live USB creatora nie mogę wybrać Hard Drive a nie mam żadnego USB.


  • 0

#8 wodego

wodego
  • Pasjonat

  • 832 postów

Napisano 06 grudzień 2019 - 22:51

Uruchomienie linuksa z USB wykluczyłoby problem sprzętowy klawiatury (jeśli by działała). Nie mając podstawowych narzędzi (pendrive) utrudniasz sobie diagnozowanie.


  • 0

#9 TomekTK

TomekTK
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 06 grudzień 2019 - 22:56

Uruchomienie linuksa z USB wykluczyłoby problem sprzętowy klawiatury (jeśli by działała). Nie mając podstawowych narzędzi (pendrive) utrudniasz sobie diagnozowanie.

W tym momencie jest problem z linuksem którego nie mogę rozwiązać zatem nie chciałbym brnąć w tą stronę dalej. Klawiatura działa - mogę za jej pomocą wejść do biosu, a zewnętrzna klawiatura działa na innym komputerze. Obie natomiast nie działają na windowsie.


  • 0

#10 wodego

wodego
  • Pasjonat

  • 832 postów

Napisano 06 grudzień 2019 - 23:08

W takim razie przywróć obraz systemu z partycji na laptopie. Jeśli laptop miał wgrany system przy zakupie.

 

Edit:

Oczywiście pamiętaj o swoich danych (kopia, backup).


Użytkownik wodego edytował ten post 06 grudzień 2019 - 23:10

  • 0

#11 TomekTK

TomekTK
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 07 grudzień 2019 - 16:45

Zakończyło się przywróceniem systemu. Dziękuję za pomoc.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych