Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Samsung galaxy j5 ogromny problem, nie da się normalnie użytkować...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Quent1n

Quent1n
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 04 grudzień 2019 - 22:06

Witam.
Mam ogromny problem z tym jakże świetnym urządzeniem jakim jest Galaxy J5 SM-J500FN.
Mam tu tylko 8GB pamięci, z czego 3,44 zajmuje pamięć systemowa, a dostępne miejsce to śmieszne 470mb.
Tylko ja się pytam, jak to możliwe?
Mam zainstalowane przez siebie tylko CZTERY aplikacje, z czego ze wszystkich czterech korzystam codziennie, więc odpada odinstalowanie którejkolwiek.
Ale nerwy całkiem mi dzisiaj puściły, kiedy to okazało się, że ze względu na BRAK PAMIĘCI, nie mogę zaaktualizować, ani korzystać z aplikacji bankowej.
Smart menedżer wyraźnie pokazuje:
- zdjęcia 1,48gb,
- muzyka 383mb,
- aplikacje 510mb
- filmy 2,5 gb.
Ale.
Filmy przerzuciłem na kartę pamięci, po czym usunąłem z telefonu, to nie dość, że usunęły się i z karty i z telefonu, to nawet nie zwolniło się te cholerne 2,5gb na telefonie.
Nadal mam na telefonie dostępne niecałe 500mb, pomimo tego, że po usunięciu filmów powinny być 3.
Już nie wspomnę o tym, że straciłem te filmy i z tego gównianego telefonu na pewno ich nie odzyskam.
Ale dlaczego mając te 470mb wolnego, nie mogę zaaktualizować aplikacji bankowej, do której potrzebuje zaledwie 100mb?
Niestety zmiana telefonu na chwilę obecną nie wchodzi w grę, więc muszę się z tym użerać.
BARDZO proszę o pomoc, wyjaśnienie, cokolwiek.

  • 0

#2 AudiAWX

AudiAWX
  • Krzysztof

  • 705 postów
  • Miejscowość:Podlaskie

Napisano 04 grudzień 2019 - 23:55

Normalka, spróbuj w aplikacjach wyłączyć, zatrzymać, wyczyścić cache we wszystkim czego nie używasz. Tylko uważaj bo niektóre rzeczy są potrzebne. Dziś 64 dysku i 4 GB Ramu to już minimum.
  • 0

#3 Quent1n

Quent1n
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 05 grudzień 2019 - 00:01

Normalka, spróbuj w aplikacjach wyłączyć, zatrzymać, wyczyścić cache we wszystkim czego nie używasz. Tylko uważaj bo niektóre rzeczy są potrzebne. Dziś 64 dysku i 4 GB Ramu to już minimum.

No właśnie nie bardzo mam w czym to wyczyścić.Ale kurde, mam prawie 500mb wolnego, to na głupią aktualizację 100mb powinno wystarczyć, a ciągle dostaje komunikat, że za mało pamięci.

Jeszcze wcięło mi te filmy, a nie zwolniło miejsca, skoro tak to chociaż chciałbym je odzyskać o ile jest to możliwe.


  • 0

#4 wodego

wodego
  • Pasjonat

  • 786 postów

Napisano 05 grudzień 2019 - 01:41

Użyj jakiegoś programu czyszczacego, np SD Maid. Wyczyści cache i inne pozostałości. Ale miałem przypadek, kiedy to nic nie dało. Znajomej Galaxy S2 też miał problem z brakiem pamięci, chociaż bardzo mało rzeczy na nim było. Użyłem kodu czyszczącego z klawiatury (kod serwisowy) i nagle pojawiła się zaginiona pamięć. Nie wiem czy na J5 też to zadziała, spróbuj:

http://jerkbait.pl/t...ć-w-androidzie/

https://rosrants.com...umpstatelogcat/


  • 0

#5 terminator-t820

terminator-t820
  • Nowicjusz

  • 3 postów

Napisano 05 grudzień 2019 - 11:52

Witam.
Mam ogromny problem z tym jakże świetnym urządzeniem jakim jest Galaxy J5 SM-J500FN.
Mam tu tylko 8GB pamięci, z czego 3,44 zajmuje pamięć systemowa, a dostępne miejsce to śmieszne 470mb.
Tylko ja się pytam, jak to możliwe?
Mam zainstalowane przez siebie tylko CZTERY aplikacje, z czego ze wszystkich czterech korzystam codziennie, więc odpada odinstalowanie którejkolwiek.
Ale nerwy całkiem mi dzisiaj puściły, kiedy to okazało się, że ze względu na BRAK PAMIĘCI, nie mogę zaaktualizować, ani korzystać z aplikacji bankowej.
Smart menedżer wyraźnie pokazuje:
- zdjęcia 1,48gb,
- muzyka 383mb,
- aplikacje 510mb
- filmy 2,5 gb.
Ale.
Filmy przerzuciłem na kartę pamięci, po czym usunąłem z telefonu, to nie dość, że usunęły się i z karty i z telefonu, to nawet nie zwolniło się te cholerne 2,5gb na telefonie.
Nadal mam na telefonie dostępne niecałe 500mb, pomimo tego, że po usunięciu filmów powinny być 3.
Już nie wspomnę o tym, że straciłem te filmy i z tego gównianego telefonu na pewno ich nie odzyskam.
Ale dlaczego mając te 470mb wolnego, nie mogę zaaktualizować aplikacji bankowej, do której potrzebuje zaledwie 100mb?
Niestety zmiana telefonu na chwilę obecną nie wchodzi w grę, więc muszę się z tym użerać.
BARDZO proszę o pomoc, wyjaśnienie, cokolwiek.


W systemowej galerii znajdziesz coś w rodzaju kosza na śmieci czyli folder ostatnio usunięte. Należy wyczyścić zawartość manualnie lub zmienić ustawienia ewentualnie przenieść systemowy magazyn galerii na kartę sd.
  • 0

#6 Quent1n

Quent1n
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 05 grudzień 2019 - 12:08

W systemowej galerii znajdziesz coś w rodzaju kosza na śmieci czyli folder ostatnio usunięte. Należy wyczyścić zawartość manualnie lub zmienić ustawienia ewentualnie przenieść systemowy magazyn galerii na kartę sd.

Próbowałem to z nagraniami video i jak przeniosłem na kartę, a usunąłem z pamięci telefonu, to zniknęły mi i tu i tu.


  • 0

#7 benutzer

benutzer
  • Nałogowiec

  • 1614 postów

Napisano 06 grudzień 2019 - 10:42

Ja też kiedyś miałem problemy z pamięcią na J5-J510 Telefon ma 2 GB RAM i 16 GB Flash. Kasowanie aplikacji, czyszczenie i usuwanie zdjęć nic nie dawało. Pomógł dopiero reset fabryczny.


  • 0

Workstation: i7 8700, 32 GB DDR4, Plextor 256M8peGN, 1TB WD Blue, 4TB WD Red, Intel HD Graphics 630

 


#8 Quent1n

Quent1n
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 10 postów

Napisano 09 grudzień 2019 - 16:13

Ja też kiedyś miałem problemy z pamięcią na J5-J510 Telefon ma 2 GB RAM i 16 GB Flash. Kasowanie aplikacji, czyszczenie i usuwanie zdjęć nic nie dawało. Pomógł dopiero reset fabryczny.

Po resecie co konkretnie było?


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych