Skocz do zawartości

Problem z wydajnością w niektórych grach


Recommended Posts

Witam, mój problem polega na tym  że w dwóch grach takich jak "Rocket league" i lolu w trybie tft mam spadki fps, a np w grach typu star wars fallen order , gears 5 wszystko śmiga, mój komputer:
i5-4590

rx580 4gb

8gb ram

zasilacz 500w

 

W  rocket league jest o tyle dziwnie że mimo 60 fps gra nie ma takiej płynności jak przy 60fps, no tak dziwnie obraz nie płynny jest, nie wiem co  może być powodem takich dziwnych zachowań, sprawdzałem temperatury, skanowałem antywirusem, antymalwarem i w porządku wszystko, testowałem dyski programami tak samo procesor i karte graficzną, nie ma żadnych błędów, testowałem też ramy też nic nie wykryło, zaczęło mi się to dziać kiedy wymieniłem karte graficzną i procesor na lepszy, kupiłem używki z allegro.

Link to post
Share on other sites

Upewnij się, że RAM działa w dual channel czyli odpowiednie sloty tak jak w manualu do PG.

 

Zobacz zużycie i taktowanie CPU.

 

Zdecyduj się czy masz spadki, czy też 60fps tylko jakieś niepłynne, bo na początku piszesz jedno, a później drugie. Może różnica tkwi w implementacji VSync, bo skoro masz 60 fps, to chyba z niego korzystasz.

Link to post
Share on other sites

Mam jedną kość 8gb, w jednej gdze mam tą niepłynność mimo 60fps na , a w drugiej grze mam spadki, obydwie gry są mało wymagające, powinny śmigać płynnie, vsync nie używam właśnie, robie bloka fps na 60 i na wyłączonym  gram, z włączonym vsync to samo się dzieje. zużycie cpu  przeważnie 30-40%, pamięci ram około 60% w grze, jak w rocket league zaczne bawić się synchronizacją pionową, czyli ją np włącze lub wyłącze to przez jakąś minute  fps spadają do 20 i cały obraz tak szarpie,  po minucie się uspokają i tak jakby wraca do normy dziwne.

Edytowane przez polop0123
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...