Leon4822 0 Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 Witam. Pod koniec zeszłego roku dolaczyłem do programu beta Samsunga. Bodajże w marcu dostałem aktualizacje do Androida 9, najnowszej nakładki Samsunga itd. Od momentu aktualizacji występują następujące problemy: - wybudzając telefon, po kliknięciu guzika muszę czekać kilka sekund na wlaczenie wyswietlacza, to samo wciskajac dolną część ekranu. - czytnik linii papilarnych działa kiedy mu się podoba, raz na kilka/kilkanaście razy. nie działa przy wyłączonym wyświetlaczu - nie działają pojedyncze aplikacje, np. przy odpalaniu kalendarza, odtwarza wideo wyrzuca, że aplikacja wciąż przestaje działać (filmy muszę otwierać przez edytor filmów, inaczej nie działają). - czasami samoczynnie włączają sie i wyłączaja niektóre aplikacje - ogólny spadek wydajności, wolniejsze działanie. Przywrócenie ustawień fabrycznych pomaga na kilka dni, poźniej wracaja wszystkie powyższe objawy. Od momentu tamtej aktualizacji nie dostałem żadnej innej aktualizacji. Telefon jest bez brandu operatora. Zastanawiam się co więcej mogę zrobić na własną rękę? Rady konsultantów Samsunga kończą się na "Zresetować urządzenie" lub "przywrócić ustawienia fabryczne". Oddawać na gwarancje? Chciałbym w najbliższym czasie sprzedać ten telefon, a nie chce komuś możliwie wadliwego urządzenia wciskać. Pozdrawiam i dziękuje i z góry za odpowiedzi. Cytuj Link to post Share on other sites
chrisplbw 407 Napisano 19 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2019 Na początek bym zrezygnował z udziału w beta testach. Potem w Ustawienia-System sprawdził czy jest jakaś kopia zapasowa, ew. spróbować przez KIES Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.