Skocz do zawartości

rx 570 armor 4g oc problem z kartą i sprzedawcą


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez lukasz272015,

Recommended Posts

Witam 10 września 2019 roku, kupiłem na allegro kartę, i od tego czasu same problemy, zacznijmy od początku: mój komputer to:
 
 
Procesor:
Intel Core i5-6500 /3.2GHz, 6MB, LGA1151, BOX/
 
 
Płyta główna:
MSI B150 PC Mate /intel B150, DDR4, LGA1151/
 
 
Pamięć RAM:
Kingston 16GB (4x4GB) 2133MHz CL14 HyperX Fury Black
 
 
Dysk twardy:
Dysk GOODRAM 120GB 2.5" SATA SSD CL100 G2
 
 
Drugi dysk twardy:
Seagate 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 Barracuda
 
Karta Graficzna:
MSI Radeon RX 570 ARMOR OC 4GB
 
 
 
Nagrywarka DVD / BluRay:
LG GH24NSD1 SATA (black)
 
 
Obudowa:
Zalman Z1 USB3.0 black (b/z)
 
 
Zasilacz:
Thermaltake Smart SE 530W 80+ 140mm modular
 
A więc tak, karta od samego początku praktycznie, wywala mi biały, zielony, niebieski, brązowy ekran, zależy co robiłem na niej, błędy pamięci w niej wyskakiwały, jak oczyszczałem dysk, czy to odpaliłem komputer i przenosiło do pulpitu, czy to grałem czy coś online oglądałem, wywalało ekran i czasem też piszczało mi z głośników z tej karty pomagał tylko restart komputera, resetowałem bios, instalowałem najnowsze sterowniki, starsze też, zmieniłem nawet kabel zasilający do karty nadal to samo wywalało ekran i tylko reset pomagał komputera, raz nawet karta nie złapała mi sygnału, i komputer się nie uruchomił, znaczy ekran monitora, postawiłem nawet na nowo Windowsa, to znaczy zainstalowałem, nadal to samo, system, czysty brak wirusów, podobno może to być efekt że karta ma zimne luty i pod obciążeniem w czy też nie będzie wywalała ekran, ale to chyba nie wszystko, skoro karta wywalała błędy pamięci mi w systemie, więc tak kupiłem kartę na allegro od sprzedawcy MTEurotrade miał pozytywne opinie i oceny, chciałem złożyć reklamację do tego pana, więc dałem paczkę do spakowania i wysyłki kurierem, a tu telefon do mnie od kuriera, że sprzedawca odmówił przyjęcia jej, czas na reklamacje z tytułu rękojmi dawał mi 2 lata ten sprzedawca, więc poprosiłem o nową kartę, bo mam do tego prawo odnośnie tej gwarancji, a on mi pisze, że zlikwidował firmę, konto jest zawieszone i niewypłacalne, z jego strony usłyszałem tylko sorry, no i powiedział, żebym pisał do was, bo mam jeszcze gwarancje producenta o to dokumenty jakie dostałem od sprzedawcy, podczas kupna :
 
Więc tak sprzedawca, zrobił mnie w kulki, z tytułu rękojmi mogę już zapomnieć, nie wyśle mi nic, bo firma zamknięta i tyle w temacie powiedział, więc mogę liczyć tylko na gwarancję producenta, tylko od was, pan od którego kupiłem na allegro ma konto już zablokowane, ale z ich programu ochrony kupujących mogę próbować odzyskać pieniądze, ale musiał bym wtedy iść na policję, że mam gwarancję producenta, to chciałem z niej skorzystać, aha, na układzie zintegrowanym w procesor, nic mi się nie dzieje, tylko na tej karcie, co dostałem od sprzedawcy, teraz czekam o zwrot od kuriera tej karty co mu wysłałem, jak ją będę miał, to pod jaki adres mam odesłać tę kartę ?, karta jest na 100% uszkodzona, sprawdziłem wszystko co się dało.
 
 
Odpowiedz od serwisu msi:
 

Dzień Dobry Panu,

 

Pańska prośba o bezpośredni serwis została przekazana do serwisu.

Przykro mi, ze względu na ograniczające nasz procedury, nie możemy przyjąć od Pana zgłoszenia.

Urządzenie wedle przyjętego procesu musi być zgłoszone przez dystrybutora do serwisu, nie przyjmujemy innych zgłoszeń jak właśnie te bezpośrednie z dystrybucji.

 

Best regards,

 

Kajetan Bielecki

 

To co ja mam teraz zrobić, skoro sprzedawca nie chce mi przyjąć reklamacji?, bo wymiguje się tym że firma zamknięta definitywnie, konto zawieszone, nie wypłacalne, wysłałem mu towar na reklamacje, ale on odmówił przyjęcia i jej nie przyjmie, oszukał mnie proszę o pomoc.

 

Link to post
Share on other sites
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...