jakub992015 0 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Witam, od paru dni prędkość mojej sieci spadła i to 5-krotnie. Oczywiście po kablu bo po WiFi jest stara prędkość. Kable jakie założył monter to Cable cat 5e ship-tech class Eca. Proszę o pilną pomoc. Pozdrawiam, miłego dnia Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3909 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Może jednak lepiej z tym monterem, dostawcą ? Cytuj Link to post Share on other sites
wodego 1330 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Jak wyżej, źle wykonana usługa, to trzeba reklamować. Ewentualnie możesz wejść w ustawienia routera i sprawdzić czy porty są ustawione na 100MB zamiast 1GB. Cytuj Link to post Share on other sites
futerko78 2 Napisano 11 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2019 Jak wyżej, źle wykonana usługa, to trzeba reklamować. Ewentualnie możesz wejść w ustawienia routera i sprawdzić czy porty są ustawione na 100MB zamiast 1GB. Dokładnie miałem taką sytuację. Już technik z Orange był w drodze. Karta była ustawiona na 100mbit. Panel sterowania/ sieć i internet/ centrum sieci i udostępniania/ zmień ustawienia karty sieciowej/ na LAN wchodzisz we właściwości/ konfiguruj/ zaawansowane/ spped &duplex/ wybierz 1Gbps. Powodzenia Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.