Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Internet po kablu zwolnił z 500 mb/s do 100 mb/s po wizycie montera UPC

UPC POMOC

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 jakub992015

jakub992015
  • Nowicjusz

  • 14 postów

Napisano 11 listopad 2019 - 15:12

Witam, od paru dni prędkość mojej sieci spadła i to 5-krotnie. Oczywiście po kablu bo po WiFi jest stara prędkość. Kable jakie założył monter to Cable cat 5e ship-tech class Eca. Proszę o pilną pomoc.

 

Pozdrawiam, miłego dnia :)


  • 0

#2 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10489 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 11 listopad 2019 - 16:44

Może jednak lepiej z tym monterem, dostawcą ?


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#3 wodego

wodego
  • Pasjonat

  • 785 postów

Napisano 11 listopad 2019 - 18:07

Jak wyżej, źle wykonana usługa, to trzeba reklamować. Ewentualnie możesz wejść w ustawienia routera i sprawdzić czy porty są ustawione na 100MB zamiast 1GB.


  • 0

#4 futerko78

futerko78
  • Nowicjusz

  • 9 postów

Napisano 11 listopad 2019 - 18:28

Jak wyżej, źle wykonana usługa, to trzeba reklamować. Ewentualnie możesz wejść w ustawienia routera i sprawdzić czy porty są ustawione na 100MB zamiast 1GB.

Dokładnie miałem taką sytuację. Już technik z Orange był w drodze. Karta była ustawiona na 100mbit. Panel sterowania/ sieć i internet/ centrum sieci i udostępniania/ zmień ustawienia karty sieciowej/ na LAN wchodzisz we właściwości/ konfiguruj/ zaawansowane/ spped &duplex/ wybierz 1Gbps.

Powodzenia

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: UPC, POMOC

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych