thejacgues 0 Napisano 6 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2019 Cześć,Modem podłączony mam bezpośrednio do routera, a ten kablem do komputera.Niestety od jakiegoś czasu prędkość internetu spadła do około 40-50 Mbit/s z oryginalnych 120.Żadnych zmian w ustawieniach nie dokonywałem.Czy mogę prosić o wskazówki co najlepiej sprawidzić i pozmieniać, aby całość działała z pełną przepustowością łącza? Przy wyłączeniu sygnału WiFi problem dalej występuje. Po zresetowaniu do ustawień fabrycznych prędkość jest bez zmian. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 6 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2019 Kable sprawdź, jaką prędkość linku nawiązuje komputer? Powinien być gigabit jeśli masz (a zakładam, że masz) kartę gigabit. Cytuj Link to post Share on other sites
thejacgues 0 Napisano 6 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2019 Kable sprawdź, jaką prędkość linku nawiązuje komputer? Powinien być gigabit jeśli masz (a zakładam, że masz) kartę gigabit. Kable wydają się OK, karta Gigabit, na telefonie przez WiFi z Routera osiągam podobne prędkości. Dodam jeszcze, że prędkość uploadu jest prawidłowa. Kwestia dotyczy tylko downloadu, łącze asynchroniczne. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 6 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2019 I linkuje ten komputer na gigabit? A co jest od strony dostawcy? Zgłaszałeś u niego w ogóle problem? Cytuj Link to post Share on other sites
thejacgues 0 Napisano 6 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2019 I linkuje ten komputer na gigabit? A co jest od strony dostawcy? Zgłaszałeś u niego w ogóle problem? Od strony dostawcy wszystko jest rzekomo ok. Pełna przepustowość, modem sprawny. Co masz na myśli przez linkowanie? Inne urządzenia w sieci też mają tak samo ograniczoną prędkość pobierania. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2060 Napisano 6 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2019 To sprawdź połączenie router-modem. Cytuj Link to post Share on other sites
thejacgues 0 Napisano 7 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2019 Za którymś restem obu urządzeń zaczęło wszystko działać jak powinno...Oficjalny tester mojego ISP pokazał - 131.3 Mbit/s (umowa na 120), więc jest dobrze Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.