Skocz do zawartości

Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Mazda - podpięcie Bluetooth

aux bluetooth podłączenie

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 barpiw

barpiw
  • Gaduła

• 497 postów

Napisano 26 październik 2019 - 11:50

Cześć wam, zakupiłem taki o to moduł Bluetooth  i mam problem z jego podpięciem. O ile wtyczka to banał, tak te kabelki czerwony i czarny już mi sprawiają kłopoty :(  Nie znam się zupełnie na takich sprawach elektryczno-mechanicznych jednak podjąłem się i mam nadzieję, że uda mi się to zrobić z waszą pomocą.  W komentarzu pod tym linkiem bluetootha można zobaczyć 2 zdjęcia które wstawił jakiś gość z Izraela. Powiedzmy, że próbowałem odwzorować to co on, choć nie wiem czy dobrze dlatego napiszę co tam kombinowałem :/  A więc rozdwoiłem kabelek czerwono-czarny i zerwałem z nich po około 7mm koszulki, aby widoczne były druciki (chociaż nie wiem czy powinienem to robić), następnie wepchnąłem te odsłonięte druciki do dziurek w tej wtyczce tak jak na zdjęciu. Czyli kabelek czerwony tam gdzie znajduje się żółty, a kabelek czarny tam gdzie jest ten trochę grubszy kabel w kolorze czarno-zielonym. O dziwo zadziałało, choć nie do końca. Bluetooth bez problemu się wyszukał, muzykę z telefonu mogłem puszczać na głośnikach, jednak przy tym był dość słyszalny pisk którego raczej nie powinno być-przynajmniej nie tak głośny. Pomyślałem sobie że kabelki może źle stykają, bo podczas ściągania koszulki dwa wewnętrzne druciki odleciały. Wyciągnąłem je więc i trochę podocinałem tak, aby wszystkie wewnętrzne druciki nie były uszkodzone i były tej samej długości, skręciłem to w palcach lekko żeby się zmieściło no i próba co z dźwiękiem. Jednak teraz nie wykrywa mi nawet bluetootha :cry: Stąd pytanie co robię źle, j