lukasz272015 307 Napisano 15 Października 2019 Udostępnij Napisano 15 Października 2019 (edytowane) Witam, od kąt mam tę kartę mam z nią same problemy, podczas zalogowania się do systemu wywala biały, niebieski jasny, brązowy, ekran, zależy co zrobię, mój komputer to : Procesor: Intel Core i5-6500 /3.2GHz, 6MB, LGA1151, BOX/ Płyta główna: MSI B150 PC Mate /intel B150, DDR4, LGA1151/ Pamięć RAM: Kingston 16GB (4x4GB) 2133MHz CL14 HyperX Fury Black Dysk twardy: Dysk GOODRAM 120GB 2.5" SATA SSD CL100 G2 Drugi dysk twardy: Seagate 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA600 Barracuda Karta Graficzna: MSI Radeon RX 570 ARMOR OC 4GB Nagrywarka DVD / BluRay: LG GH24NSD1 SATA (black) Obudowa: Zalman Z1 USB3.0 black (b/z) Zasilacz: Thermaltake Smart SE 530W 80+ 140mm modular Jak gram w gry to też czasem wywali ekran i piszczy w głośnikach tylko i jedynie co pomaga to reset lub wyłączenie listwy, co zrobiłem: Skanowałem system w poszukiwaniu wirusów jest czysty, instalacja na nowo systemu, aktualizacji, wyjąłem kartę ze slotu, resetowanie biosu, zmieniłem kabel zasilający kartę, sterowniki jakie mam zainstalowane to najnowsze typu:Adrenalin 2019 Edition 19.10.1 Dzisiaj jak uruchomiłem system tez wywaliło ekran, w trybie awaryjnym z obsługą sieci nie wywala ekranu i na układzie z integrowanym też nic nie wywala tylko na tej karcie, czytałem w sieci, że na karcie mogą być zimne luty i czasami się tak zdarzy, że będzie wywalać ekran, kartę co dopiero kupiłem i nie wiem czy mam jeszcze z 1 tydzień testować czy odesłać do sprzedawcy gwarancje mam 36 miesięcy, nie chce wadliwej karty, co robić ? Edytowane 15 Października 2019 przez lukasz272015 Cytuj Link to post Share on other sites
ernorator 3591 Napisano 15 Października 2019 Udostępnij Napisano 15 Października 2019 Jedyne co bym zrobił to odinstalował sterowniki za pomocą DDU https://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html i zainstalował świeże od nowa. Jeśli problem będzie się powtarzał to odesłać do sprzedawcy. Najlepiej z tytułu rękojmi a nie na gwarancję. Masz lepiej w prawie opisana rękojmie, sprzedawca pewnie będzie nalegał na gwarancję, nie słuchaj go. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
lukasz272015 307 Napisano 15 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2019 (edytowane) CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI 2 lata rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców więc chyba mnie to nie przysługuje skoro nie mam firmy ? A sterowniki te same co miałem instalować czy starsze, bo nowszych już nie ma co podałem w temacie ? czy te z płyty od karty ? Edytowane 15 Października 2019 przez lukasz272015 Cytuj Link to post Share on other sites
ernorator 3591 Napisano 15 Października 2019 Udostępnij Napisano 15 Października 2019 Wyłączona a nie wyłącznie. To firmom nie przysługuje a klientom indywidualnym tak. A sterowniki ze strony AMD 1 Cytuj Link to post Share on other sites
lukasz272015 307 Napisano 16 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2019 (edytowane) odinstalowałem wszystko za pomocą DDU układ zintegrowany też, potem wyczyściłem cały system za pomocą ccleaner i wpisałem polecenie temp, następnie oczyszczanie dysku i na razie działa, ciekaw tylko jestem, że jak coś mocniejszego odpalę lub ponownie się zaloguje wywali znowu ekran, sterowniki zainstalowane najnowsze ze strony amd na Windows 7 x64, wywali to będę pisał, dzięki za pomoc. Edytowane 16 Października 2019 przez lukasz272015 Cytuj Link to post Share on other sites
lukasz272015 307 Napisano 31 Października 2019 Autor Udostępnij Napisano 31 Października 2019 odinstalowałem wszystko za pomocą DDU układ zintegrowany też, potem wyczyściłem cały system za pomocą ccleaner i wpisałem polecenie temp, następnie oczyszczanie dysku i na razie działa, ciekaw tylko jestem, że jak coś mocniejszego odpalę lub ponownie się zaloguje wywali znowu ekran, sterowniki zainstalowane najnowsze ze strony amd na Windows 7 x64, wywali to będę pisał, dzięki za pomoc. karta odesłana do sprzedawcy, niestety wywala się ta karta. Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3580 Napisano 31 Października 2019 Udostępnij Napisano 31 Października 2019 Msi + armor, jakoś mnie to nie dziwi Jeżeli zaproponują Ci zwrot kasy lub wymianę (nie wie ile Cię ona kosztowała) to poluj na Sapphire Pulse lub Nitro+. 2 Cytuj Link to post Share on other sites
lukasz272015 307 Napisano 8 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2019 (edytowane) Wysłałem do niego kartę, ale on odmówił jej przyjęcia, gdyby nie kurier to bym nawet nie wiedział, napisał mi sprzedawca, że firma zamknięta definitywnie konto zawieszone nie wypłacalne, chciałem nową kartę lub zwrot pieniędzy, kupowałem na allegro, proszę co mi pisze MTEurotrade 06 listopada 2019 21:43Proszę zgłosić sprawę.do msi do serwisu i powiedzieć ze firma zlikwidowana MTEurotrade 06 listopada 2019 21:43 Firmy nie ma i jest nie wypłacalna konto zawieszone. Tyle w temacie napisałem na forum msi, na razie nikt nie odpowiedział. Gidzie ja mam tę kartę teraz wysłać ? za kartę dałem 590 zł + kurier czyli razem 605 zł. to profil sprzedawcy który, mnie olał https://allegro.pl/uzytkownik/MTEurotrade?bmatch=baseline-cl-dict42-uni-1-3-1024 Edytowane 8 Listopada 2019 przez lukasz272015 Cytuj Link to post Share on other sites
Rebelmind 3580 Napisano 8 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2019 Podobny temat był walkowany, też MSI http://forum.benchmark.pl/topic/244941-nie-mog%C4%99-wys%C5%82a%C4%87-karty-na-gwarancje-bo-sklep-zbankrutowa%C5%82/ Cytuj Link to post Share on other sites
lukasz272015 307 Napisano 13 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 Ja kupowałem na allegro, nie widziałem, żeby on miał jakiś sklep, po prostu sprzedawała na allegro. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.