Skocz do zawartości

RX570 4GB spadni FPS w grach


Recommended Posts

Witam, kupiłem używaną kartę graficzną RX570 z gwarancją na rok czasu. Po zainstalowaniu sterowników aktualnych gry takie jak CS:GO / Fortnite dostosowały grafikę na wysoki / epickie od razu z automatu zmniejszyłem na najniższe. W grach są straszne spadki z około 120 FPS do 30 FPS. Czym może być to spowodowane ? Zmienić coś w ustawieniach karty ? Może zmienić coś w ustawieniach systemu ? A może jeszcze zmienić coś w ustawieniach bios ? Lub też ustawić żeby system i gry na procesorze były brane pod uwagę jako pierwsze ? 

Parametry Komputera:
Procesor: AMD FX-4100
Ram: 8,00GB Single-Channel DDR3 @ 669MHz
Płyta Główna: ASUSTeK Computer INC. M5A78L-M LE
System Operacyjny: Windows 10

Niestety jestem zielony w tych sprawach i nie znam się za bardzo na tym :D z góry dziękuje za pomoc !

Link to post
Share on other sites

ten procesor jest kiepski, dodatkowo zadławiony przez Single Channel i masz efekty

 

przede wszystkim nie powinieneś dawać do tego kompa Radeona bo procesor ma kiepskie IPC, a sterownik Radeona tego nie lubi

ponadto RX 570 to zdecydowanie za mocna karta do tego zestawu, nawet RX 560 w niektórych miejscach testowych byłby za mocny

 

w skrócie wstawiłeś w miarę przyzwoitą kartę do komputera który jest kiepski

dobra karta nie uratuje sprawy skoro reszta podzespołów jest słaba

Edytowane przez Vemorion
  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

W używki warto iść TYLKO I wyłącznie do pewnej, niskiej kwoty w jego przypadku. Zakładając, że sekcja zasilania podoła takiemu FX 8xxx, to koszt 8-modułowego procka pod FM3+ tj jakieś 250 pln. Mając taki budżet na Cpu i sprzedając obecnego FX-4100 (100 pln) lądujemy w okolicach R5 1600.

Link to post
Share on other sites

 

 

myślałem właśnie nad tym ryzenem tylko jaki dokładnie model tutaj wrzucić ?