Skocz do zawartości

Upgrade dziadka ;)


Recommended Posts

Hej, tak jak w tytule default_smile.png. Mam już ten komputer od paru dobrych lat, nic nie wymieniane, co oczywiście spowodowało znaczne spadki FPS w grach. Jestem zielony szczerze mówiąc jeśli chodzi o podzespoły i kompatybilność sprzętu. Zależy mi przede wszystkim na wysokiej wydajności w Counter-Strike: Global Offensive (200/300 fps, obecnie mam wahania od 100 do 220), stąd też kieruje się do Was z pytaniem co wymienić najmniejszym kosztem :D. Mój sprzęt:

  • Grafika: Nvidia Geforce GTX660
  • Procesor: Intel Core i5-3470 (3.2Ghz)
  • RAM: 2x 4GB (DDR3)
  • Płyta główna: Gigabyte Z77M-D3H

Przy okazji, czy moglibyście wycenić ten komputer? Bo nie wiem, czy nie lepszą opcją byłoby sie go pozbyć i dołożyć "pare groszy" do nowego :)

Link to post
Share on other sites

Jaki masz tam zasilacz (model) i obudowę?

Jaki monitor? jakie dyski?

 

Można wymienić CPU na używanego i7 3770 (350zł), pogonić obecny RAM na wyższe taktowanie, wymienić GPU na używanego RX 570 za te ~400zł.

To jest tymczasowe rozwiązanie, nowa platforma to większy wydatek, ale i masz możliwości upgrade. LGA 1155 to już staruszek.

 

Ryzen 2600 na B450 Gaming X +2x8GB DDR4 3000MHz 15CL z nowych podzespołów to blisko 1300zł.

Link to post
Share on other sites

A panowie wyżej, powiedzcie mi po co koledze taka wypasiona grafika do cs go?

Gtx 660 też pewnie sobie poradzi. Trzeba by sprawdzić. Na początek zmiana procesora na 3770k/2600k i podkręcenie. Ramy też podkręcić jak kolega wyżej zasugerował. I dopiero potem zmienić gtxa jeśli nie da rady, a coś czuje że da na low oczywiście. Mój gtx 770 przy 200fps działa tak na 35% z tego co pamiętam w 1080.

Za kompa to okolice 700zł może dostaniesz, nie znam też pełnej specyfikacji.

Link to post
Share on other sites

Podej specyfikację całego komputera oraz budżet na ruzbudowe (my wyskoczymy Ci ile byś dostał zwrotu na rynku wtórnym).