Skocz do zawartości

CSGO - Porady dla nowych graczy


Recommended Posts

Poradnik służy pomocą dla nowych graczy i do nich jest skierowany. Jeśli zakupiłeś go i masz zastrzeżenia zapraszam na mój email. Tam możesz je złożyć.

 

Zwroty nie będą akceptowane bez logicznego wyjaśnienia.

 

Zaczynasz przygodę z grą Counter Strike Global Offensive ? Ten poradnik jest dla Ciebie ! Dzięki niemu zdobędziesz wiedzę na temat wielu aspektów gry. Na początku napiszę parę zmianek o mnie. Mam na imię Piotrek mam 29 lat w kantera gram od wersji 1.5, zaczynając moją przygodę w kafejce jak wielu starszych wyjadaczy. W CSGO gram od początku bety od 2012 roku. Mimo, że nie jestem pro gamerem mam duże doświadczenie w grze i chciałbym się nim podzielić z nowymi graczami.

 

Jest to 1 część poradnika. Nie ma w nim nic kopiowanego. Są to moje słowa skierowane do osób, które dopiero zaczynają przygodę.

 

Ważne :

 

Poradnik jest napisany przeze mnie. Zabraniam kopiowania i udostępniania go bez mojej wiedzy i zgody.

 

Jest też on napisany tylko przeze mnie. Nie będzie on długi. Postaram się w nim wyjaśnić jak dobrze grać. Jak sprawić by movement stał się dobry a aim jak najdoskonalszy.

 

Masz pytania napisz na mój email : [email protected] odpowiem jak najszybciej na każde zadane pytanie.

 

Poradnik jest wysyłany na email w formie PDF. Jeśli kupujący sobie zażyczy mogę wysłać go w innym formacie.

 

 


 

Możecie też zakupić poradnik tutaj na forum. Dla użytkowników forum Poradnik za 1 zł. Cena na allegro to 2 zł.

 

Do aukcji na allegro zostaną niedługo dodane grafiki aby to fajnie wyglądało.

 

- Sposób zapłaty po kupnie na forum to przelew/paypal

- Jak wyżej poradnik wysyłam na email w formie pdf czy też innej jaką zechce osoba kupująca

 

Proszę pamiętać, że jest to poradnik dla laików co dopiero zaczynają przygodę z tą grą. Chcę po prostu pomóc aby ta gra i społeczeństwo, które w nią gra lepiej rozumiało o co w niej chodzi. A nie chodzi tylko o zabijanie przeciwnika.