Skocz do zawartości

Tania, cicha klawiatura do pisania / programowania.


Recommended Posts

Cześć,

niestety górne klawisze numeryczne w mojej klawiaturze zakończyły dziś swój żywot i po prostu przestały działać. W związku z tym jestem zmuszony poszukać czegoś na jej miejsce. Ze względu na to że jestem programistą, dość sporo piszę, dlatego najważniejsza jest dla mnie wytrzymałość, wygoda i niski poziom głośności. Fajnie gdyby była to klawiatura mechaniczna, ale te z tego co wiem do najcichszych nie należą. Zależy mi również na prostym wykończeniu - standardowa czcionka, bez żadnych udziwnień, natomiast podświetlenie jak najbardziej mile widziane. W ostateczności mogę po prostu zmienić key capy, ale nie wiem gdzie ich szukać i w jakiej mogą być cenie, bo łącznie chciałbym zmieścić się w maksymalnie 150 złotych. Jeśli nie będzie to klawiatura mechaniczna wolałbym coś tańszego.

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi  :)

Link to post
Share on other sites

Myślałem jeszcze nad klawiaturą nożycową / scyzorykową, bo przyjemnie mi się pisze na niskoprofilowych. Ntomiast nie miałbym problemu z wysokim skokiem mechaników, jedynym warunkiem jest naturalna pozycja nadgarstków. Najtańszy sensowny mechanik to chyba GK530, ale obawiam się właśnie o nadgarstki. Jak najbardziej może być bez bloku numerycznego, przeżyję bez niego. Do mechanika mogę dołożyć do 200zł. Twoje propozycje sprawdzę :)

Link to post
Share on other sites

 

 

mechaniczna

 

niski poziom głośności
Wybierz jedno.

Jeśli ci zależy na ciszy, to szukaj nożycowej. Może nie będzie tak komfortowa jak mechanik, ale przynajmniej nie pobudzisz sąsiadów programując pod osłoną nocy. Wiem co mówię, sam też się zastanawiam nad zastąpieniem mechanika jakąś nożycówką - właśnie ze względu na hałas.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...