Skocz do zawartości

Komputer do domu/gier +/- 5500


Recommended Posts

  • Zastosowanie komputera : gry, filmy itp

  • Maksymalna kwota : 5500 z monitorem

Kiedy zamierzam kupić komputer? : czym prędzej

Czy będę podkręcać sprzęt? : raczej nie, chyba że jakieś małe proste oc

Rozdzielczość mojego monitora i model : 1920 x 1080, 144 Hz

Specjalne wymagania : zależy mi na kulturze pracy, wydajności (jakość/cena)

Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : brak

Witam, przewertowałem wszystkie tematy o zestawach do grania/domu w podobnej cenie oraz kilka filmików na yt na temat jakości pewnych podzespołów (szczególnie proc/karta/płyta), a także czekałem z pół roku na spadek cen ram/ssd i udało mi się złożyć taki oto zestaw na morele.net, natomiast problemem jest to że wciąż kompletnie nie znam się na temacie (ostatnią stacjonarkę miałem 15 lat temu, korzystałem głównie z laptopów niegamingowych z powodu braku miejsca w domu). A więc udało mi się skleić coś takiego https://www.morele.net/inventory/info/191e0fef/, w grę niestety wchodzi tylko wszystko z jednej firmy (niekoniecznie morele, ale wolałbym nie z proline), ponieważ chciałbym kupić już złożony zestaw. Jeżeli chodzi o dobór podzespołów (tutaj informacje są z 2 ręki, wyczytane w różnych tematach) to:

Procesor AMD Ryzen 5 3600, 3.6GHz, 32MB, BOX (100-100000031BOX)

Karta graficzna Palit GeForce RTX 2060 SUPER JetStream 8GB GDDR6 - myślałem o MSI Gaming X ale na morele jest za 2100, a ten niezły Palit jest chyba w promce, ma niskie temperatury w 2 testach z neta + około 5-10% więcej fps od najtańszych modeli 2060 SUPER. 2070 super ciężko mi było upchnąć nie schodząc do Ryzena 2600, a do XT 5700 zniechęcają mnie temperatury

Płyta główna MSI B450 GAMING PLUS MAX - mimo że droga na morele, boję się problemów z biosem o których niedawno jeszcze pisaliście