krzyhox 3632 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 (edytowane) Witam, chciałem zobaczyć wynik w benchmarku "FireStrike". Ku mojemu zaskoczeniu pojawiają się dziwne błędy. Dodam, że w grach czy timeSpy i Valley Benchmark owych błędów nie zauważyłem. Wina benchmarku, sterów? Edytowane 7 Września 2019 przez krzyhox Cytuj Link to post Share on other sites
MQK 701 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 Zmień sterowniki i sprawdź. Cytuj Link to post Share on other sites
Daniel82 40 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 Najnowsze masz? Ponoć na reddit jak piszą nie którym sprawiają problemy.Przeinstaluj sterowniki, nawet 1 czy 2-3 wersji temu, by przetestować. Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 7 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2019 Na sterownikach 436.02 i 419.7 jest to samo. Cytuj Link to post Share on other sites
Lord_Krecitsqa 1300 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 (edytowane) Stawiam na zbyt mocno podkręconą kartę graficzną. Na granicy stabilności. Albo CPU j/w Edytowane 7 Września 2019 przez Lord_Krecitsqa Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 7 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2019 Już wiem co jest grane. Po obniżeniu taktowania pamięci problem nie występuje. Nic nie podkręcałem i teraz pytanie co zrobić? Reklamować, ale co ja im powiem, że problem występuje w jednym programie?... Cytuj Link to post Share on other sites
Artok 1950 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 Ja bym reklamował dopiero pod koniec gwarancji, jeżeli problem się nie nasili. Wymienią ci kości pamięci na nowe i karta pożyje dłużej. Cytuj Link to post Share on other sites
Andrzej81 2 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 Sprawdź programem HWiNFO64 czy masz memery error Cytuj Link to post Share on other sites
EH_Gosu 1277 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 Typowy problem z pamięciami. Ślij kartę na rma. Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 7 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2019 Nie ma czegoś takiego. "Typowy problem z pamięciami. Ślij kartę na rma." A czemu tylko w tym programie? Cytuj Link to post Share on other sites
janko1 166 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 Sprawdzałeś inne gniazdo? Chociaż kolorowe krzaczki to pewnie pamięci. Długo się nie nacieszyłeś... Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 7 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2019 Długo się nie nacieszyłeś... No niestety Cytuj Link to post Share on other sites
EH_Gosu 1277 Napisano 7 Września 2019 Udostępnij Napisano 7 Września 2019 Nie ma czegoś takiego. "Typowy problem z pamięciami. Ślij kartę na rma." A czemu tylko w tym programie? Ponieważ FS jest bardzo czuły na wszelkie niestabilności. Stąd też wyłapuje problemy od razu. 3 Cytuj Link to post Share on other sites
były69 196 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Już wiem co jest grane. Po obniżeniu taktowania pamięci problem nie występuje. Nic nie podkręcałem i teraz pytanie co zrobić? Reklamować, ale co ja im powiem, że problem występuje w jednym programie?... Jeżeli to karta z sygnatury,są to pierwsze objawy : https://pclab.pl/news79149.html -reklamuj,ani w jednym programie nie powinno wyświetlać błędy. Następnym razem posłuchaj innych a nie tylko tych,co świecą na forum sprzętem z wyższej półki i wydawać się mogło że już mają rację.RTX-ów od 2070 przewinęło się u chłopaków w serwisie tyle wadliwych,że głowa boli łącznie z koparkowymi 1070 wzwyż i pisałem o tym.Każdemu może się przydarzyć ale nie w takiej skali jak w.w karty. No cóż,rzeczywiście RTX 2070 to mocno niedoceniania karta od początku. http://forum.benchmark.pl/topic/285026-2070-czy-2060-super/page-2 1 Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 8 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2019 No nic, jutro przejdę sie do x kom i oddam na rękojmie albo gwarancję Cytuj Link to post Share on other sites
były69 196 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Korzystaj z rękojmi a nie gwarancji. Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 8 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Na drugiego właściciela tez przysługuje? Sa jakieś kruczki kiedy nie można skorzystać? Cytuj Link to post Share on other sites
były69 196 Napisano 8 Września 2019 Udostępnij Napisano 8 Września 2019 Tak,gdyż jest wadą prawną ona też podlega reklamacji na podstawie rękojmi. Przysługuje gdy karta od daty zakupu nie przekroczyła 1 roku bo odpowiada tu sprzedawca i masz tu więcej uprawnień. Dwa lata rękojmi to teoria i nie chce mi się rozwijać tego tematu. Jeżeli karta ma więcej jak rok to korzystasz z gwarancji a jak chcesz upierać się z tytułu rękojmi po tym okresie to uzbrój się w cierpliwość i porządne argumenty dokumentując,że to ty masz rację. Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 9 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Września 2019 Ok https://zapodaj.net/ec2008f11f2ff.jpg.html 2 Cytuj Link to post Share on other sites
EH_Gosu 1277 Napisano 9 Września 2019 Udostępnij Napisano 9 Września 2019 Ok https://zapodaj.net/ec2008f11f2ff.jpg.html No i gitara. Dziś znajomy dostał odpowiedź z Komputrona w sprawie jego martwego GTX 1080Ti. Zwrot kasy, a akurat robimy my konfig z i9 7920X + 2x RTX 2080 SUPER, także miły prezent mu zrobił w tym wypadku truposz Pascala 1 Cytuj Link to post Share on other sites
były69 196 Napisano 10 Września 2019 Udostępnij Napisano 10 Września 2019 (edytowane) Jak polecasz takie karty to pomagaj tym ludziom a nie wpadasz na fajrant,jak już po wszystkim. Co to ma do rzeczy? Spam Edytowane 11 Września 2019 przez Igoruss Cytuj Link to post Share on other sites
krzyhox 3632 Napisano 25 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2019 Panowie karta wróciła Więc po kolei: 1) Oddałem kartę na rękojmię, ale po 14 dniach kalendarzowych. X-kom odpisał mi, że nie jest to możliwe. Musiałbym mieć umowę kupna sprzedaży i podpis właściciela karty(ten sam co widnieje na fakturze). 2) X-kom powiadomił mnie, że i tak wysłali do producenta, ale może być problem ponieważ nie ma naklejki. 3) Dostaje E-mail, że karta naprawiona po niecałych 3 tygodniach oczekiwania. 4) otwieram kartę a tu "niespodzianka": 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mufasa 147 Napisano 25 Września 2019 Udostępnij Napisano 25 Września 2019 jaja... wiele widziałem ale to są k.....a normalne senne koszmary grunt to profesjonalna naprawa 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Artok 1950 Napisano 25 Września 2019 Udostępnij Napisano 25 Września 2019 Czyli jednak warto było. Nie dość, że karta sprawna to dorzucili brakującą nalepkę gratis. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.