Skocz do zawartości

Nowy monitor do 400 zł.


Recommended Posts

Witam was serdecznie.

Jako, że męczę się ze starym monitorem LCD,który ma już z 12-13 lat(Tak wiem,szok.) postanowiłem kupić coś nowego.Pisząc szczerze nie jestem jakimś wymagającym człowiekiem, dlatego budżet na tą wątpliwą przyjemność ograniczyłem do 400zł(Tak naprawdę jest to już górna granica, której nie mogę przekroczyć nawet o 1 zł). Potrzebuję monitora tak naprawdę tylko,i wyłącznie do przeglądania neta oraz oglądania filmów i do takich rzeczy nowy monitor potrzebuję. Myślałem o tym "cudzie" https://www.morele.net/monitor-benq-gw2270h-779664/ , nie znam się na tym totalnie, więc wybrałem go na "czuja". Z ważnych rzeczy mam dość mało miejsca na biurku które jest w rogu,więc ściana z lewej strony jest naprawdę blisko i mam obawy czy 24 cale mi wejdzie,dlatego szukałem 21.5.Druga ważna rzecz chociaż nie wiem czy mam prawo tego wymagać w tej cenie, aby oczy przesadnie mocno się nie męczyły, bo czasami muszę trochę dłużej zasiąść przed ekranem komputera :)

I jeszcze pytanie dodatkowe nie mam HDMI w komputerze, czy ewentualne podłączenie przejściówką z dvi na HDMI mocno wpłynie na jakość obrazu czy w zasadzie nie ma żadnej różnicy?

Z góry proszę o darowanie sobie komentarzy w stylu, że w tej cenie nie warto nic kupować,po prostu na tyle mnie teraz stać niestety...

Serdecznie pozdrawiam, za wszystkie pomocne odpowiedzi dziękuję :)


Nie widzę opcji edytuj, więc ewentualnie proszę o sklejenie postów. Zapomniałem napisać jaki mam PC, więc:
Płyta Główna: MSI H310M PRO-VD
Procesor: Pentium Gold g5400
Grafika: Zintegrowana.
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.