Matty.Lewis 0 Napisano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 (edytowane) Witam, chciałem zapytać się o radę w sprawie internetu. Rok temu wszystko działało poprawnie i nie było żadnych problemów. Obecnie wartość download spadła kilkukrotnie. https://www.speedtest.net/result/8516807233 Nie wiem co zrobić aby download wrócił do poprzedniej wartości, operator nie jest w stanie pomóc (twierdzą iż wszystko jest w porządku). Używam modemu od Play Huawei E5573C. Z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 20 Sierpnia 2019 przez Matty.Lewis Cytuj Link to post Share on other sites
zbiku90 3655 Napisano 20 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2019 Nie masz dostępu do żadnego stacjonarnego internetu? Ja bym się pochlastał z takimi transferami i do tego mobilnie. Cytuj Link to post Share on other sites
Matty.Lewis 0 Napisano 21 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Piszę o internecie w miejscu pracy, znajdującym się w niedawno wybudowanych halach, więc nie ma zbytniej możliwości dostępu do internetu stacjonarnego. Więc jeśli byłaby jakaś inna sugestia niż się pochlastać, to byłbym wdzięczny. Cytuj Link to post Share on other sites
worm 17563 Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 operator nie jest w stanie pomóc Masz w umowie jakoś określone docelowe wartości transferów? Sprawdź w telefonie jakie masz transfery. Można by ewentualnie zrobić z telefonu hotspota. Cytuj Link to post Share on other sites
zbiku90 3655 Napisano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2019 Jeśli nie masz żadnej innej alternatywy a operator umywa ręce to chyba jedyne co możesz sam zrobić to przeinstalować od nowa modem. W zeszłym tygodniu miałem klienta któremu całkowicie net przestał działać po aktualizacji do Windowsa 1903, reinstalacja sterowników pomogła. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.