Skocz do zawartości

Zestaw 5000-5500zł do obróbki zdjęć i gier


Recommended Posts

Cześć, 

od razu piszę, że nie znam się kompletnie na częściach do komputerów, dlatego proszę o wskazanie jakiegoś fajnego zestawu komputerowego, najlepiej konkretne komponenty (na innym forum dostałam odpowiedź wydajny procesor, wydajna karta graficzna itp. jednak dla osoby, która nie zna się na tym, nic taka odpowiedź nie daje).

  • Zastosowanie komputera : przede wszystkich obróbka zdjęć (photoshop, lightroom), ale czasami też do grania (nie w jakieś super wymagające gry)
  • Maksymalna kwota : chciałam przeznaczyć kwotę ok. 5000zł na sam komputer(jeżeli będzie jakiś zestaw, który kosztuje 5300zł a jego parametry będą faktycznie lepsze to dorzucę te 300zł bez problemu). Wolałabym jednak aby kwota była w okolicach 5tys zł. Dodatkowo monitor powiedzmy do 800zł
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? : najlepiej jak najszybciej
  • Których części potrzebuję : zestawu komputera + monitor
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : na tą chwilę nie wiem
  • Rozdzielczość mojego monitora i model : chcę kupić podstawowy monitor (do obróbki graficznej dopiero za jakiś czas)
  • Specjalne wymagania : nie musi być jakoś specjalnie cichy, ale żeby też nie był bardzo głośny
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : brak
  • Własna propozycja zestawu :
  • Inne : nie wliczam tu systemu, zapewne będzie to windows 10, ale nie biorę go pod uwagę jeżeli chodzi cenę. 

 

Z góry dzięki za pomoc! :)

Link to post
Share on other sites

https://proline.pl/koszyk/7b77980a

 

Złożenie masz za 1 zł kod PROSET

 

- CPU 6/12 obecnie doganiający Intela w PS

- SX 8200 Pro - system, soft, robocze

- HDD 2 TB magazy

- RTX 2060 do grania (jak znacznie starsze i mniej wymagające tytuły, to można jeszcze zejść do 1660 czy niżej do RX 580)

- 32 GB DDR4 (można schodzić do mniejszej ilości ale to już powinieneś wiedzieć ile potrzebujesz)