Skocz do zawartości

Nalepka na karcie - gwarancja


Recommended Posts

Witajcie,

Dzisiaj dotarła do mnie karta graficzna(z drugiej ręki) rtx 2070. Zauważyłem, że na backplate karty została odklejona naklejka. Zadzwoniłem do x-kom czy ta naklejka jest potrzebna do ewentualnej gwaracnji według nich wystarczy sama faktura. Ale czy ktoś z was może się wypowiedzieć w tym temacie. Nie chciałbym mieć potem problemów(karta nie była tania).

 

67911693_915900462122335_316416185360554

Link to post
Share on other sites

Jeżeli numery się zgadzają te z zdjęcia z tymi na fakturze to nie powinno być problemów.Jak trafisz na buca który się dopatrzy to możesz się trochę pomęczyć ale wygrana i tak stoi po twojej stronie.

-co innego gdyby żadne numery itp znaki nie pokrywały sie z fakturą,to nie masz żadnego dokumentu zakupu i nic nie wykombinujesz.

Link to post
Share on other sites

U mnie naklejki na gtx1080 odpadły po pół roku(nawet później nie wiem gdzie się podziały). Gigabyte wymienił kartę na nówkę. Fakt ze przez x-com czekałem trochę czasu bo przez nich trochę dłużej idzie. Takie naklejki lubią z czasem odpadać pod wpływem temperatury. Wg dziwie się ze była w takim miejscu... Jeśli ktoś ma fajna obudowę z diodami to taka naklejka po prostu szpeci np. u mnie naklejka była przy złączach monitora tak wiec z poziomu odbudowy naprawdę ciężko było ja zauważyć. A druga sprawa ze skoro na fakturze i tak nie ma numeru to owy numer i tak Cie nic nie ratowało ze ten numer by był. Moim zdaniem najważniejsze żeby karta była zarejestrowana na stronie producenta. Kartę rejestrowałeś już czy zrobił to pierwszy właściciel?

Link to post
Share on other sites

https://pl.aorus.com/login.php Ja swojego gtx i rtx rejestrowałem i nie miałem problemów z gwarancja(gtx az 2 razy, na szczęście rtx działa narazie :P). Tak jak mówiłem ja bym się naklejka nie sugerował. Sam ani razu nie miałem w xcom numeru wpisanego w fakturce wiec i tak nie ma czego porównywać. Ba mało tego 2 razy faktury mi się zapodziały ale podając dane zaraz zrobili kopie.

Link to post
Share on other sites

To nic nie szkodzi ze są inne dane. Tak samo ty jak i poprzednich 2 właścicieli ma prawo kartę sprzedać. Na plus jest to ze karta zarejestrowana będzie na Ciebie. Chodzi głownie o to żebyś nie miał problemu z odbiorem karty w razie ewentualnego serwisu. Mimo tego ze adres mógł by się zgadzać to imię i nazwisko mogło by być pierwszego właściciela(kiedyś robiłem w serwisie nokii i wiem jak to wszystko kiepsko jest zorganizowane) Ale teraz jesteś w systemie to skanują tylko kod i już maja Twoje dane oraz dane karty.

W sumie dobrze tez ze s/n nie ma na fakturce, bo wyobraź sobie scenariusz ze np. podkręcasz rtx i co niedobrego sie dzieje z karta. Kartę wysyłasz na gwarancje i dostajesz nowa. Niby wszystko ok ale masz w tym momencie grafikę na inny numer niż fakturę.

Link to post
Share on other sites

W moim przypadku czyli 2 na 2 razy przeszło bez problemu wiec mogę powiedzieć ze takie rzeczy przechodzą. Raz odpadły a drugi raz zdrapałem bo po prostu szpeciło (naklejone było na bok wentylatorów). Oba przypadki były z mojej winy (pierwsza kartę przegrzałem a druga zalałem woda) Gigabyte nie robił żadnych problemow. Rxt narazie nie kręcę bo po co...

Link to post
Share on other sites

Pierwszy raz to kurz nagromadzony kurz + OC... A druga chęć zainstalowania bloku wodnego żeby trochę podkręcić procka. Teraz sie już nie bawię w takie rzeczy szkoda nerwów... Ciesze się ze całego sprzętu nie upaliłem... Ogólnie przez takie sytuacje mam bardzo dobre zdanie na temat gigabyta, dlatego rtx tez kupiłem z tej firmy. 

Link to post
Share on other sites

 

 

W sumie dobrze tez ze s/n nie ma na fakturce, bo wyobraź sobie scenariusz ze np. podkręcasz rtx i co niedobrego sie dzieje z karta. Kartę wysyłasz na gwarancje i dostajesz nowa. Niby wszystko ok ale masz w tym momencie grafikę na inny numer niż fakturę.

 

Mój brat miał komputer z Komputronika i chłodzenie AIO się rozszczelniło i zalało nowiutkiego GTXa 1060. Sklep rozpatrzył reklamacje pozytywnie, wydał nową kartę, oczywiście z innym SN, ale do tego protokół wymiany z nowym SN, który jest podstawą do gwarancji.

Link to post
Share on other sites

Ciekawe... jeszcze pod koniec ubiegłego roku pisałem do polskiego oddziału ASUS'a i MSI Jak z tym jest (bo te naklejki na backplate to zło). Stanowiska były takie że po ich zerwaniu następuje utrata gwarancji. :| EVGA chyba też tak ma (ale evga daje czarny sticker na czarnym backplate, a nie biały... i to w niewidocznym miejscu nawet).

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...