Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam jestem na forum nowy :).

Jak z nazwy wynika poszukuje pc za 2000-3000 zł.

Zastosowanie to: gry,filmy,przeglądarka i skryptowanie w języku C# i trochę w javie.

Zakupuje komputer gdy uznam, że cena mi odpowiada i zbiorę środki.

Potrzebuje wszystkiego oprócz słuchawek jednak myszkę,klawiaturę i podkładkę sam wybiorę  co do monitora to raczej free sync i 60-120hz wystarczy(około 1000 zł mogę na monitor przeznaczyć).

Raczej procek będzie podkręcany, nie ja składam tylko kuzyn "kolegi" i zależy czy umie.

Mój monitor ma 60hz oraz 1080 p ale jest on do ps4 przez co kupuje nowy.

 

Moje specjalne wymagania to :By  był w miarę cichy, by prądu nie zjadał za dużo,oraz nagrywarka dvd/cd, możliwość rozbudowy na lata,wygląd obudowy(najlepiej niebieska),oraz by w programach graficznych i programistycznych np unity lub visual studio nie zamulał(jestem początkujący i robię proste gry oraz skrypty)

Nic nie posiadam z poprzedniego sprzętu oprócz słuchawek bo był to laptop co dostanie drugie życie i oddam tacie

.

Własna propozycja:

rx 570 4/8 gb/rx580 4/8 gb/gtx 1060 3/6gb lub może gtx 1660.

amd ryzen 5 2600

tomahawk b450 

patriot 3200 mhz 16 gb ram

silentumpc regnum rg4t

zasilacz-poleci ktoś bo się nie znam na nich w ogóle...?

dysk 120 gb ssd i 3 tb toshiba lub 500 gb ssd i 1 tb toshiba lub 1 tb ssd.

 

Moje pytania :

Czy ten sprzęt po upgradzie do karty mocniejszej np gtx 1660 ti lub lepszej  da 60 fps w cyberpanku na detalach średnich w 1080 p ? :D

Oraz czy w grach :Fallout 4,Ark survival evolved.gta 5,wiedźmin 3,the sims 4(czasami mama lubi popykać)i innych takich grach w full hd mogę liczyć na modach na płynną rozgrywkę w 60 fps ?

I czy da rade rozbudować budę o radeon rx 5700 i lepszy procek od amd  np. 5 3600?

 

Przepraszam za błędy i za rozpisanie się ale jak pewnie zauważyliście jestem jeszcze nastolatkiem (spełniam kryteria wiekowe benchmark) i dopiero zaczynam zabawę w świecie pc. :)