Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

BSOD Memory Management


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
34 odpowiedzi w tym temacie

#21 Yahoo.K

Yahoo.K
  • Entuzjasta

  • 703 postów

Napisano 11 sierpień 2019 - 12:20

No to pamięci na reklamację


  • 0

#22 raver1509

raver1509
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 15 postów

Napisano 11 sierpień 2019 - 12:22

Jeszcze jednym z planów jest przywracania systemu do ustawień fabrycznych. Tym bardziej, że zainstalowanych mam tylko kilka gier i podstawowych programów.


  • 0

#23 Yahoo.K

Yahoo.K
  • Entuzjasta

  • 703 postów

Napisano 11 sierpień 2019 - 12:25

Zrób test memtestem


  • 0

#24 zbiku90

zbiku90
  • Entuzjasta

  • 513 postów

Napisano 11 sierpień 2019 - 13:01

Format czy przywracanie Ci nic nie da. RAM prawdopodobnie do reklamacji tak jak Yahoo.K napisał


  • 0

i7 2600K @ 4,7GHz 1,35V ** MSI P67A-C45 (B3) ** Crucial Ballistix 16GB DDR3 1866Mhz CL10 ** MSI GTX 970 Gaming @ 1450/7500 MHz ** Seasonic G-550 ** SSD SP S55 120GB + HDD 2 x 500GB ** Cooler Master HAF 912 Plus ** Zalman CNPS10x Performa ** Samsung S23C650 ** Windows 10


#25 raver1509

raver1509
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 15 postów

Napisano 11 sierpień 2019 - 13:04

Ewentualnie mogą być jakieś problemy ze sterownikami. Zrobię memtest i będę wiedział czy ramy są w porządku.


  • 0

#26 jarrino

jarrino
  • Maniak

  • 10192 postów
  • Miejscowość:Warszawa

Napisano 11 sierpień 2019 - 13:09

Nie rozumiem dlaczego nie chcesz wgrać nowego biosu...


  • 0

i5 9600K; EVGA Z370 ;32Gb Hyperx 2666 ; MSI 1070 ;Thermaltake Smart SE 630W


#27 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3956 postów

Napisano 11 sierpień 2019 - 13:26

W tych trzech blue screenach to raz powodem był proces RocketLeague, a w dwóch następnych proces systemowy. Wgraj bios jak radzi @jarrino, a po instalacji biosu test RAM, programem Memtest.


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#28 raver1509

raver1509
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 15 postów

Napisano 11 sierpień 2019 - 15:48

@lolnialomax Dzięki za pomoc. Zrobię to. Dziwne z jednej strony, że rocket league. Choć z drugiej strony sama ta gra dwa razy freezowała mi kompa, że potrzebny był restart. Coraz większą mam nadzieję, że to jednak wina softy niż wadliwych ramów. Choć nie przy każdym BSOD odpalany miałem w danej sesji Rocket League. Odezwę się po aktualizacji BIOSU.


Zrobiłem update do najnowszego biosu, zobaczę czy wpłynęło to na stabliność i występowanie BSOD. Później wieczorkiem puszczę memtest86.


Mimo nowego biosu nadal są problemy (crash przeglądarki). Wolałem już sam zrobić restart niż czekać na BSOD. W takim razie będę chyba musiał ruszyć memtest.


Użytkownik raver1509 edytował ten post 11 sierpień 2019 - 13:34

  • 0

#29 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3956 postów

Napisano 11 sierpień 2019 - 17:42

Według mnie to ten wycinek z debugera blue screen'a:

 fffff8038307ff7b-fffff8038307ff7c  2 bytes - nt!MiGetPage+14b
    [ 80 fa:00 e5 ]
    fffff803830b3e25-fffff803830b3e26  2 bytes - nt!MiWalkPageTables+3a5 (+0x33eaa)
    [ 80 f6:00 83 ]
    fffff803830b3ea0-fffff803830b3ea1  2 bytes - nt!MiWalkPageTables+420 (+0x7b)
    [ 00 f7:80 83 ]
    fffff803830b4559-fffff803830b455a  2 bytes - nt!MiWalkPageTablesRecursively+599 (+0x6b9)
    [ 80 f6:00 83 ]
    fffff803830b468f-fffff803830b4693  5 bytes - nt!MiWalkPageTablesRecursively+6cf (+0x136)
    [ d7 be 7d fb f6:67 d0 a0 41 83 ]
    fffff803830b46da-fffff803830b46db  2 bytes - nt!MiWalkPageTablesRecursively+71a (+0x4b)
    [ 80 f6:00 83 ]
    fffff803830b470e-fffff803830b4713  6 bytes - nt!MiWalkPageTablesRecursively+74e (+0x34)
    [ 68 df be 7d fb f6:30 68 d0 a0 41 83 ]
    fffff803830b472d-fffff803830b4731  5 bytes - nt!MiWalkPageTablesRecursively+76d (+0x1f)
    [ d0 be 7d fb f6:60 d0 a0 41 83 ]
    fffff803830b474e-fffff803830b4752  5 bytes - nt!MiWalkPageTablesRecursively+78e (+0x21)
    [ d0 be 7d fb f6:60 d0 a0 41 83 ]
    fffff803830b5fcd-fffff803830b5fd1  5 bytes - nt!MiDeleteVa+2d (+0x187f)
    [ d0 be 7d fb f6:60 d0 a0 41 83 ]
    fffff803830b5fdd-fffff803830b5fe1  5 bytes - nt!MiDeleteVa+3d (+0x10)
    [ d7 be 7d fb f6:67 d0 a0 41 83 ]
    fffff803830b6034-fffff803830b6035  2 bytes - nt!MiDeleteVa+94 (+0x57)
    [ 80 f6:00 83 ]
    fffff803830b6062-fffff803830b6064  3 bytes - nt!MiDeleteVa+c2 (+0x2e)
    [ 40 fb f6:80 41 83 ]
    fffff803830b8a9d-fffff803830b8aa1  5 bytes - nt!MiDeleteVaTail+15d (+0x2a3b)
    [ d0 be 7d fb f6:60 d0 a0 41 83 ]
    fffff803830b8ab0-fffff803830b8ab4  5 bytes - nt!MiDeleteVaTail+170 (+0x13)
    [ df be 7d fb f6:6f d0 a0 41 83 ]
    fffff803830b8bd7-fffff803830b8bd8  2 bytes - nt!MiTerminateWsleCluster+b7 (+0x127)
    [ 80 f6:00 83 ]
    fffff803830b8c3f-fffff803830b8c43  5 bytes - nt!MiTerminateWsleCluster+11f (+0x68)
    [ d7 be 7d fb f6:67 d0 a0 41 83 ]
    fffff803830b8c4c-fffff803830b8c4d  2 bytes - nt!MiTerminateWsleCluster+12c (+0x0d)
    [ 80 fa:00 e5 ]
    fffff803830b8c6b-fffff803830b8c6c  2 bytes - nt!MiTerminateWsleCluster+14b (+0x1f)
    [ ff f6:7f 83 ]
    fffff803830b8c72-fffff803830b8c76  5 bytes - nt!MiTerminateWsleCluster+152 (+0x07)
    [ d0 be 7d fb f6:60 d0 a0 41 83 ]
    fffff803831be938-fffff803831be939  2 bytes - nt!KiInterruptDispatchNoLockNoEtw+b8 (+0x105cc6)
    [ 48 ff:4c 8b ]
    fffff803831be93f-fffff803831be942  4 bytes - nt!KiInterruptDispatchNoLockNoEtw+bf (+0x07)
    [ 0f 1f 44 00:e8 2c 67 8f ]
    fffff803831e6230-fffff803831e6231  2 bytes - nt!MiDeleteBatch+1ceca0 (+0x278f1)
    [ 80 fa:00 e5 ]
80 errors : !nt (fffff8038307ff7b-fffff803831e6231)

jest to wyszukiwanie adresów pamięci i świadczy o problemie z fizycznym uszkodzeniem RAM więc przetestuj na przemiennie z pojedynczym modułem RAM. Ewentualnie podmień na inny zestaw modułów RAM.
 


  • 1

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus


#30 raver1509

raver1509
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 15 postów

Napisano 12 sierpień 2019 - 12:49

Czyli najpierw jeden moduł potem drugi? Czy najpierw naraz aż znajdzie błędy i wtedy osobne testowanie?


Już na początku skanu memtestem kilkaset errorów. Teraz sprawdzę każdą kość z osobna.


Użytkownik raver1509 edytował ten post 12 sierpień 2019 - 12:55

  • 0

#31 zbiku90

zbiku90
  • Entuzjasta

  • 513 postów

Napisano 12 sierpień 2019 - 12:58

Jeżeli kupiłeś w zestawie to i tak chyba będziesz musiał odesłać obydwie


  • 0

i7 2600K @ 4,7GHz 1,35V ** MSI P67A-C45 (B3) ** Crucial Ballistix 16GB DDR3 1866Mhz CL10 ** MSI GTX 970 Gaming @ 1450/7500 MHz ** Seasonic G-550 ** SSD SP S55 120GB + HDD 2 x 500GB ** Cooler Master HAF 912 Plus ** Zalman CNPS10x Performa ** Samsung S23C650 ** Windows 10


#32 raver1509

raver1509
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 15 postów

Napisano 12 sierpień 2019 - 13:00

Wiem. Dla mnie dziwne, że problemy pojawiły się po miesiącu użytkowaniu.


Użytkownik raver1509 edytował ten post 12 sierpień 2019 - 13:00

  • 0

#33 sebki1

sebki1
  • Nałogowiec

  • 1824 postów
  • Miejscowość:Mysłowice
  • 3DMark 06:13100

Napisano 12 sierpień 2019 - 13:01

@up - dokladnie, jak 1 kosc jest uszkodzona to i tak musi wyslac caly komplet :)


  • 0

CPU: INTEL CORE 2 QUAD Q6600 2.4 GHZ +  SILENTIUM SPARTAN 3 LT HE1012: MOBO: GIGABYTE GA-P31-ES3G IP31 S775 BOX RAM: GOODRAM 2GB DDR-2 800 + 2GB DDR-2 800 SSD: SAMSUNG 850 PRO 256 GB HDD: SAMSUNG HD502HI 500 GB 16 MB SATA-2, TOSHIBA HDWD120 2 TB: ASUS BW-16D1HT SATA BOX:

GPU: MSI GTX 750 Ti 2 GB OS: WINDOWS 7 PRO 64 BIT: PSU: XFX CORE 550w: FEVER AC09A-BK/BK ACHILLES PPFC400 LCD: ACER PREDATOR 24" XB240H


#34 raver1509

raver1509
  • Autor tematu
  • Nowicjusz

  • 15 postów

Napisano 12 sierpień 2019 - 13:43

Jeszcze pytanie, czy uszkodzene pliki po wpisaniu w cmd sfc /scannow mogą mieć związek z uszkodzonym hardware?


  • 0

#35 zbiku90

zbiku90
  • Entuzjasta

  • 513 postów

Napisano 12 sierpień 2019 - 13:47

Jak najbardziej


  • 0

i7 2600K @ 4,7GHz 1,35V ** MSI P67A-C45 (B3) ** Crucial Ballistix 16GB DDR3 1866Mhz CL10 ** MSI GTX 970 Gaming @ 1450/7500 MHz ** Seasonic G-550 ** SSD SP S55 120GB + HDD 2 x 500GB ** Cooler Master HAF 912 Plus ** Zalman CNPS10x Performa ** Samsung S23C650 ** Windows 10





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych