Skocz do zawartości

Gwarancja i składanie komputera w sklepie


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez hanson,

Recommended Posts

Nie znam się w żadnym calu na tym jak poskładać komputer stacjonarny samemu. Dużo osób poleca, że tak wychodzi taniej, dlatego mam pytanie o wasze doświadczenia z gwrancjami. Z komputera będzie korzystać syn, ja czasami też. Młody ma 14 lat, a taki zakup fajnie jakby starczył na pare, parenascie lat. 

 

Zamowilbym juz dawno jakis gotowy komputer, ale naczytalem sie, ze nie oplaca sie tego i lepiej zlozyc, tylko powiedzcie mi, czy to faktycznie takie super? Co jak zaczyna się psuć któryś podzespół np. procesor albo płyta główna? Jak sobie z tym poradzić? I w razie czego, to składając tak, gdzie składać lepiej: komputronik? x-kom? morele? O tym ostatnim czytałem i chyba mam wrażenie, ze wychodzi najgorzej, jedli mowa o jakości. 

 

Dzieki za pomoc i podpowiedzi. 

 

 

Link to post
Share on other sites

W Proline złożą bodajże za "1 pln" jeżeli przy składaniu zestawu podasz kod PROSET. W takim przypadku, jeżeli coś nie będzie działać, oddajesz cały komputer. Jak z jakością takiej usługi to nie wiem, bo osobiście nigdy nie korzystałem. Kuzyn brał w morelkach zestaw z montażem, to potem sam kable przekładał.

Link to post
Share on other sites