Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, mieszkam praktycznie w centrum Gdańska ale niestety nie mam dostępu do światłowodów, a kable miedziane są tak stare, że nie ma sensu bawić się w nie. O cenach i wydajności internetu radiowego nie wspomnę... 

Wiec jedyną opcją jest internet mobilny. Od roku miałem router Huwawei b315 i wystarczał, tydzień temu zmieniłem operatora z plusa na orange i okazało się ze mój router jest totalną klapą ponieważ zaniża prędkość do maks 20mbps a w komórce przez router usb miałem 5 razy lepsze wyniki. Zmiana pasm w lte watch nic nie dala wiec router dzisiaj sprzedałem i jutro chce kupić nowy i tu mam właśnie zagwozdkę bo nie wiem który. Wyczytałem że dobre są Huwawei b525(po 315 mam wątpliwości) oraz TP-LINK TL-MR6400 maksymalnie chcę wydać 350zł musi mieć wejście na sim.

Mam nadzieje ze ktoś mi coś podpowie bo jestem zielony w tym temacie i nie mam pojęcia co kupić, żeby ta

​prędkość była wysoka jak w komórce.

Link to post
Share on other sites

Weź B525. Ja mam bodajże z sieci Plus i z kartą sim Play. Transfer do 80 Mbps. W TP-Linka bym się nie pchał. Być może musisz jeszcze kupić antenę kierunkową i skierować ją na jednego BTSa. Tak router może skakać po przekaźnikach i rwać. Poza tym na antenie dookolnej router zbiera wszystkie zakłócenia z okolicy.

Link to post
Share on other sites

Dopnę się do tematu, przerabiałem B592, b592s-12, b592s-22, b592u-12 E5816 z LTE + ale na kartach plus oraz orange i t-mobile najwięcej wykręciłem gdzieś w małym mieście 65/20 Mbit

W Warszawie natomiast wykręcam 25-30/15 Mbit przy czym ta sama karta w note 8 wykręcała wynik 50-70/40.

 

Niby LTE advance a tu taka lipa w tych modemo-routerach. Może nie zgadza się częstotliwość pasma z nadajników względem modemów. Wszystkie kupowane były na allegro... a ja już nie pamiętam czy sprawdzałem częstotliwosć 

Link to post
Share on other sites