Skocz do zawartości

Freezy i ścinki w grach


Recommended Posts

Cześć, od jakiegoś czasu borykam się z problemem freezami i ścinkami w grach. Zaczęło się od momentu gdy zacząłem grać w GTA V. Gdy gram mam freeza co 5-10 sekund. W JUST CAUSE 3 to już totalna klapa, szczelam to ścinki co pół sekundy. Grając w wiedźmina 3 nie zdarzały mi się takie rzeczy, jednak zauważyłem że tekstury wolniej się ładują i też zaczyna ścinać, z czasem w większości gier tak się stało. Niestety nie wiem co mam zrobić, jestem zielony w te tematy :<

 

Moja specyfikacje:

 

GTX 1060 3GB Zotac

 

I5 8400

 

Dysk 1TB Toshiba

 

2x4GB 2666MHZ

 

Zasilacz 500w be quiet

 

Płyta główna ASRock H110M DVS R3.0

 

Komputer ma około 2 lata

 

Bardzo proszę o pomoc co może być przyczyną usterki 

Edytowane przez Dervi
Link to post
Share on other sites

Włącz HWiNFO zakładka Sensors, zminimalizuj i włącz najbardziej problematyczną grę.Pograj z 15 min. potem wrzuć screena z odczytu HWiNFO.

Zrobie zaraz screena, narazie nie mam możliwości.

Włącz HWiNFO zakładka Sensors, zminimalizuj i włącz najbardziej problematyczną grę.Pograj z 15 min. potem wrzuć screena z odczytu HWiNFO.

Boże ściny co 2 sekundy budynki ledwo się ładują, tekstury po 5 sekundach metr ode mnie

https://imgur.com/a/C0W4EEZ

Zrobie zaraz screena, narazie nie mam możliwości.

Boże ściny co 2 sekundy budynki ledwo się ładują, tekstury po 5 sekundach metr ode mnie

https://imgur.com/a/C0W4EEZ

Naprawdę przydałaby mi się pomoc, w planach mam format windowsa może troche da...

Zrobie zaraz screena, narazie nie mam możliwości.

Boże ściny co 2 sekundy budynki ledwo się ładują, tekstury po 5 sekundach metr ode mnie

https://imgur.com/a/C0W4EEZ

Naprawdę przydałaby mi się pomoc, w planach mam format windowsa może troche da...

Oczywiśćie to wszystko występuję po 20 minutach

Zrobie zaraz screena, narazie nie mam możliwości.

Boże ściny co 2 sekundy budynki ledwo się ładują, tekstury po 5 sekundach metr ode mnie