Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

Prośba o analizę SMART dysku twardego


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 fcbmattipl

fcbmattipl
  • Amator

  • 59 postów

Napisano 11 lipiec 2019 - 13:19

Hej, wrzucam screen z Crystal Disk Info https://zapodaj.net/...2500fd.png.html

 

Czy mam się martwić? Dodam, że dysk jest praktycznie cały zapełniony i dane są bardzo ważne. 

 

Z góry dziękuję za pomoc


  • 0

#2 prohans

prohans
  • Zapaleniec

  • 1056 postów

Napisano 11 lipiec 2019 - 14:17

Zaczyna padać powierzchnia więc szukaj zamiennika dla tego dysku.

 

Monitoruj sytuację czy się stan nie pogarsza.


Użytkownik prohans edytował ten post 11 lipiec 2019 - 14:18

  • 0

HP OMEN 15 (2017) i7 7700HQ, 16GB DDR4, GTX 1060 MaxQ 6GB, PX-256M6G+, Micron-1100 512GB;

HP Microserver Gen 8, G1610T, 8GB DDR3, Iridium Pro 240GB, 4x ST1000DM010 RAID5;

 


#3 PaulG

PaulG
  • Gaduła

  • 314 postów

Napisano 11 lipiec 2019 - 15:29

Skoro dane są bardzo ważne to już powinieneś skopiować je na nowy nośnik. 


  • 0

CPU: Intel Xeon E3 1240 V3 MOBO: MSI B85-G41 PC MATE Ram: 16GB DDR3 1600MHz 

GPU: Gigabyte Radeon RX 570 Gaming 4G  SSD: Adata SP920 128GB HDD: WD Blue 1TB 

PSU: XFX TS 550W 80+ Bronze   Case: SilentiumPC Pilum 400


#4 wodego

wodego
  • Gaduła

  • 423 postów

Napisano 11 lipiec 2019 - 16:44

Bardzo ważne dane powinny mieć kopię zapasową niezależnie od tego czy dysk stary czy nowy.


  • 0

#5 fcbmattipl

fcbmattipl
  • Autor tematu
  • Amator

  • 59 postów

Napisano 11 lipiec 2019 - 18:07

Ok, dzięki za odpowiedzi. Podrzucę jeszcze jeden SMART innego dysku, gdybyście mogli zerknąć. Na początku Windows w ogóle nie chciał wstać, odpaliłem Hiren's Boot i tam sprawdziłem. Był błąd C7, czyli z kablem coś mogło być nie tak. Zmieniłem kabel na inny, Windows wstał, lecz błąd C7 nadal jest o innych nie wspominając. 

 

https://zapodaj.net/...b02597.jpg.html

https://zapodaj.net/...88f34f.jpg.html

https://zapodaj.net/...2ae346.jpg.html

https://zapodaj.net/...bc2a61.jpg.html

https://zapodaj.net/...fc6f21.jpg.html

 

Z góry dziękuję


  • 0

#6 lonialomax

lonialomax
  • Maniak

  • 3937 postów

Napisano 11 lipiec 2019 - 19:03

Ze screenów wynika, że masz problem z dwoma dyskami. Parametr C7 może oznaczać ogólny problem z kontrolerem Sata nie tylko kabel. Nie jest to jednak błąd krytyczny w odróżnieniu do C5 i C6, który kwalifikują dysk do wymiany lub naprawy za pomocą  MHDD.


  • 0

Mobo:  Z370 Aorus Gaming 7 - CPU: i5 9600k@4.8GHz - RAM:16GB  G Skill SniperX F4-3600 C19-8GSXKB - Grafika: GTX 1070 Extreme - Zasilacz: Corsair RM550x - Obudowa Zalman Z3 Plus





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych