kamillimak2010 0 Napisano 7 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2019 Cześć, Po włączeniu urządzenia wielofunkcyjnego (HP Deskjet Ink Advantage 3525) pokazuje się komunikat awaria skanera - błąd połączenia. Próbowałem już przeskanować błędy za pomocą HP Print and Scan Doctor. Wszystko wyszło poprawnie poza sterownikami przy czym robiłem to na moim laptopie, na którym zainstalowałem wszystko na nowo, więc nie wiem jak może być to błąd sterowników. Urządzenie jest połączone z komputerem przez WiFi. nie próbowałem jeszcze podłączenia kabla USB, bo nie mogę go znaleźć, ale inny mam w innej miejscowości, więc jeszcze tak spróbuje. czy macie jeszcze jakieś inne pomysły? Miał ktoś podobny problem? Cytuj Link to post Share on other sites
Gryphus 4348 Napisano 9 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2019 Przeinstaluj sterowniki, nie zaszkodzi. Musisz sprawdzić przez kabel. Ja w tej drukarce kiedyś miałem problem i po resecie ustawień oraz ponownej konfiguracji sieci wszystko śmigało. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.