Skocz do zawartości

HP Deskjet Ink Advantage 3525 - awaria skanera


Recommended Posts

Cześć,

 

Po włączeniu urządzenia wielofunkcyjnego (HP Deskjet Ink Advantage 3525) pokazuje się komunikat awaria skanera - błąd połączenia.

 

Próbowałem już przeskanować błędy za pomocą HP Print and Scan Doctor. Wszystko wyszło poprawnie poza sterownikami przy czym robiłem to na moim laptopie, na którym zainstalowałem wszystko na nowo, więc nie wiem jak może być to błąd sterowników.

 

Urządzenie jest połączone z komputerem przez WiFi. nie próbowałem jeszcze podłączenia kabla USB, bo nie mogę go znaleźć, ale inny mam w innej miejscowości, więc jeszcze tak spróbuje. czy macie jeszcze jakieś inne pomysły? Miał ktoś podobny problem?

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...