mates1 0 Napisano 3 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2019 Witam, Zamierzam kupić urządzenie wielofunkcyjne/drukarkę do biura. Max budżet to 500 zł. Głównie będzie używana do drukowania w kolorze czarnym + czasami grafiki, wykresy w kolorze. Będzie to trzecia drukarka która nie będzie zbyt często używana. Czasami po kilka stron dziennie czarny/kolor. Z rzeczy które mogłaby mieć: - duplex - skaner - fax Znalazłem też kilka modeli Epson workforce wf-2760 dwf - cena około 390 zł i widzę że dość tanie zamienniki, na małą ilość druków takie urządzenie będzie odpowiednie? HP OfficeJet PRO 6960 AiO Nie znam się na tym i już raz wtopiłem na drukarce, dlatego proszę was o pomoc Z góry dziękuję. Cytuj Link to post Share on other sites
hanson 121 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 Ten Epson widzę za około 800 zł: https://www.ceneo.pl/52339612 Wydaje się dość solidny, ale nie miałem okazji pracować na tym sprzęcie. Z urządzeń biurowych sobie, czy znajomym brałem zawsze Brother'y, które mają 3 lata gwarancji i są z serii INK, która ma naprawdę tanie oryginalne tusze: https://www.x-kom.pl/p/180689-urzadzenie-wiel-atramentowe-brother-ink-benefit-dcp-j105-wifi.html Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.