Skocz do zawartości


Uwaga, ta strona używa Cookies
Stosujemy je, aby ułatwić Tobie korzystanie z naszego serwisu. Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej.
Dowiedz się więcej    
Akceptuję
Zdjęcie

I5 9600k - I5 9400f do csa

Cs

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 benchmark123321

benchmark123321
  • Amator

  • 57 postów

Napisano 21 czerwiec 2019 - 15:47

Powiedzcie mi, oplaca sie doplacac 500zl do 9600 + chlodzenie i lepsza plyta tylko do grania w csa?

Aktualnie za 700 zł mozna kupic 9400 dlatego mam obawy, ze przeplace kupujac 9600. Z drugiej strony taktowanie bazowe jest wyzsze znacznie bez OC. Jest sens kupowania 9600 obecnie?

Z góry pisze, ze amd od razu odpada na starcie. Komputer w 90% przeznqczony do csa, nieraz renderowanie filmow w vegasie, ale to kazdy praktycznie procesor da rade na moje potrzeby.

Moze macie jeszcze jakies alternatywne wyjscie co w dane sytuacji mam kupic?
Komputer kupuje za miesiac.
  • 0

#2 krzyhox

krzyhox
  • I'm a mysterious person

  • 2638 postów

Napisano 21 czerwiec 2019 - 15:52

Powiedzcie mi, oplaca sie doplacac 500zl do 9600 + chlodzenie i lepsza plyta tylko do grania w csa?

Nie opłaca się. 


  • 0

CPU:Ryzen 3600 CHŁODZENIE:SilentiumPC Navis pro 240,GPU:Gigabyte GeForce RTX 2070 GAMING

MOBO:MSI B450-Tomahawk RAM:ADATA XPG SPECTRIX 16gb 3200 MHz PSU:SilentiumPC Vero L1 600W DYSK:plextor SSD 128GB M6S,OBUDOWA:fractal design define R5

SONY PlayStation 4 Pro 1TB 

Lenovo B50-80

 


#3 benchmark123321

benchmark123321
  • Autor tematu
  • Amator

  • 57 postów

Napisano 21 czerwiec 2019 - 16:04

Ok, dzieki za odp. Czyli rezygnuje z pomyslu kupna 9600
  • 0

#4 hanson

hanson
  • Gaduła

  • 444 postów

Napisano 24 czerwiec 2019 - 12:12

jak do takiego grania to nie ma sensu, wystarczy i5-9400F albo nawet tańszy teraz Ryzen 2600

 

Dobierz do tylko jakąś fajną grafę i monitor, aby mieć wsparcie FreeSync albo GSync. :) 


  • 0

#5 jakub1t

jakub1t
  • Maniak

  • 2017 postów
  • 3DMark 06:?

Napisano 24 czerwiec 2019 - 12:22

Fajna grafa do csa nie potrzebna. Jakąś najtańszą rx 570 aby można było przez przypadek i w coś innego pograć.
  • 0

SilentiumPC Gladius m20 Gigabyte h55m-s2h Xeon X3440 3.8 1.184V 4R/8W AC freezer 33, micron 2x4gb ddr3 1333/1600mhz. MSI GTX770 gaming , Kingston V300 120gb , WD GREEN 1TB , Pentagram 620w , HP x23LED , Sony str-db780 , Mordaunt-Short 912 , Sub STX 190A ,  Brainwavz  HM5 .






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Cs

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych