Woods8754 0 Napisano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2019 Cześć, wczoraj zakupiłem nowy telewizor LD 55UK6750PLD. Problem polega na tym, że strasznie wolno działa internet wifi na tym sprzęcie. Nie ma opcji żeby obejrzeć filmik w 4K, cały czas buforuje. Internet mam z orange (światłowód) - 300mb/s Cytuj Link to post Share on other sites
sebki1 596 Napisano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2019 Masz tam do wyboru rodzaj pasma ? probowales 2.4 albo 5 GHz ? Jak daleko stoi router od telewizora ? Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2019 @@Woods8754, Sprawdzałeś prędkość łącza poprzez wifi z innego urządzenia ? Jakiego pasma używasz (2,4Ghz ? 5Ghz ?) i jaki masz zasięg wifi w miejscu gdzie stoi tv ? Cytuj Link to post Share on other sites
Woods8754 0 Napisano 13 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2019 (edytowane) Podłączyłem na samym początku TV do pasma 5 GHz. Zasięg od routera to około 3 m.Router stoi dosłownie za ścianą. Łącze na innym urządzeniu pokazuje mi w granicy 270 mb/s. Na kablu wszystko ładnie działa. Edytowane 13 Czerwca 2019 przez Woods8754 Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2019 Łącze na innym urządzeniu pokazuje mi w granicy 270 mb/s. Nawet jeśli sprawdzasz dokładnie w tym samym miejscu gdzie stoi TV ? Być może masz pecha i akurat w tym miejscu występują mocne interferencje od sygnału odbitego od ścian. Cytuj Link to post Share on other sites
PatrykT 6221 Napisano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2019 Wifi w tv LG jest tragiczne. U mnie router stoi 60 cm od tv, gdzie nie ma żadnych przeszkód po drodze i non stop zrywa połączenie. U mnie problem rozwiązało przerzucenie się na kabel Cytuj Link to post Share on other sites
Woods8754 0 Napisano 13 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2019 Wifi w tv LG jest tragiczne. U mnie router stoi 60 cm od tv, gdzie nie ma żadnych przeszkód po drodze i non stop zrywa połączenie. U mnie problem rozwiązało przerzucenie się na kabel Czaje.. no nic.. pozostaje pociągnąć kabel Cytuj Link to post Share on other sites
Lord_Krecitsqa 1300 Napisano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2019 Podłączyłem na samym początku TV do pasma 5 GHz. Zasięg od routera to około 3 m.Router stoi dosłownie za ścianą. Łącze na innym urządzeniu pokazuje mi w granicy 270 mb/s. Na kablu wszystko ładnie działa. Ja bym podłączył kablem z routera tv. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.