Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, chciałem zrobić update na moim matebooku 1.22 ale nie potrafie i przychodzę po pomoc.

Pobrałem ze strony producenta Bios 1.22, przeczytałem instrukcje i już na początku napotkałem problem.
"right-click the SystemFirmware.inf file in the Windows update package you have downloaded and select Install" klikam ppm na ten plik i nie mam opcji install, mam opcje otwórz, otworzyłem i wyświetla mi plik notatnika.
Dobrze zatem postanowiłem otworzyc drugi plik .bin zamontowałem go na .iso za pomoca deamona i nie idzie, pisze "System Windows nie może uzyskać dostępu do tego dysku", tyle, że sprawdzałem i każdy użytkownik ma dostęp.

Zostawie wam stronke z której pobrałem BIOS żebyście zobaczyli jakie tam pliki są
https://consumer.huawei.com/en/support/laptops/matebook-d-14-amd/

Ogólnie jestem zielony bo na win7 na starym komputerze kiedys robilem update bios ale to z pendrive a tutaj podobno jest inaczej i nie wiem, pewnie to jest banalne tylko ja czegoś nie widze, coś źle robie.

 

Za pomoc wszelką wielkie dzięki : )

EDIT: Przepraszam, Menedżer Urządzeń, Firmware i tam wybranie folderu, ja po prostu nigdy tego nie robiłem i nie wiedzialem, ze tak mozna bios updatowac, ze w menedzerze urzadzen jest firmware, wybrac folder i to tyle ehh, przepraszam za niepotrzebny post, DO ZAMKNIECIA
 

Edytowane przez norbert1111111
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników