Skocz do zawartości

Recommended Posts

Hej,

zamierzam sam zlozyc komputer i mam dwie opcje, ktore chyba sa najlepsze:

1. https://proline.pl/koszyk/943bd0fd

2. https://proline.pl/koszyk/c98c7858

 

z racji tego, ze jestem zielony tylko skopiowalem linki z innych tematow, sluchajac opini na roznych stronach i mam teraz kilka pytan

 

gry teraz FHD za 4miechy bedzie 1440p, komp kupuje na dobrych pare lat, wiec patrze zeby nie bylo go trzeba szybko upgradowac,

 

gry typowo FPS i AAA jakies

 

3. czy np. ryzen potrzebuje 3200mhz czy wystarczy 3000mhz ramu zeby go nie spowalniac

 

4. czy jeden jak i drugi zestaw zmiesci sie bez problemu do obudowy i latwo go bedzie zmontowac?

 

5. jakies poprawki ? 

 

dzieki bardzo giganci, jestescie wielcy <3

Link to post
Share on other sites

Zestaw do gier to na Intelu będzie więcej FPS

Podoba mi się co wybrałeś, jedyna uwaga z mojego punktu widzenia to dysk.

Jeśli nie masz ograniczeń gotówkowych to można zostawić a bardziej postawiłbym na chłodzenie AIO zamiast tego coolera.

Dobra pasta termiczna i masz dużo lepsze możliwości po OC, nawet na przyszłość to lepsze rozwiązanie.

Link to post
Share on other sites

Zestaw do gier to na Intelu będzie więcej FPS

Podoba mi się co wybrałeś, jedyna uwaga z mojego punktu widzenia to dysk.

Jeśli nie masz ograniczeń gotówkowych to można zostawić a bardziej postawiłbym na chłodzenie AIO zamiast tego coolera.

Dobra pasta termiczna i masz dużo lepsze możliwości po OC, nawet na przyszłość to lepsze rozwiązanie.

1.pasta termiczna nie jest w zestawie z prockiem?? 

 

2. aio typu kraken v 62 jest juz ponad budzet, a inne aio warte uwagi? bo zawsze ryzyko zalania podzespolow.. a ta noctua i dark pro sa b. dobre podobno

Link to post
Share on other sites

W 1440p nie jest do końca przekonany czy Intel + RTX 2080 będzie wydajniejszy od R7 2700 + RTX 2080 Ti. Zdecydowanie stawiałbym na drugą opcję nie mówiąc nic o Ryzenach 3000.